| | | | | |

کریم بنزما پیش از بازی با پاری سن ژرمن : اگر بخواهم ریسک کنم این کار را می‌کنم، اما نه برای مصدومیت

فوتبال724- مصاحبه کریم بنزما پیش از دیدار رئال مادرید و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

چه احساسی دارید؟

ساعت های زیادی تمرین دارم و احساس خیلی بهتری دارم. اکنون یک جلسه تمرین داریم تا ببینیم می توانم بازی کنم یا نه، اما باید کیفیت بیشتری در زمین داشته باشم.

صد در صد بازی می کنی؟

صد در صد بودن، مهمترین چیز در سر است، باید ریکاوری کنید و وضعیت را در زمین ببینید و سپس برای بازی فردا تصمیم می گیریم.

این یک بازی اجباری است؟

زمانی که شما خارج از زمین هستید، زمان سختی است. من در والدبباس و در خانه تمرین کرده ام تا به آنجا برسم. در ذهنم آماده ام اما اکنون باید ببینم زمین بازی فوق العاده ای است و اگر قرار باشد فردا بازی کنم، همه چیز را خواهم داد.

نظر شما در مورد بازی مقابل امباپه چیست؟

این یک بازی بسیار بزرگ است و بازی در برابر کیلیان خاص است زیرا ما با هم در تیم ملی بازی می کنیم. همانطور که می دانید، او می تواند روزی به مادرید بیاید اما اکنون هر دوی ما برای پیروزی اینجا هستیم.

احساس می کنید بازی در فرانسه را دوست دارید؟

این بازی ویژه است زیرا بازی مهمی است اما خاص نیست زیرا به فرانسه می آیم. مردم با من خوب هستند و من اینجا هستم تا به آنها چیزهایی در زمین بدهم.

فشار وابستگی تیم به بنزما؟

نه، تیم می‌دانست که چگونه بدون من برنده شود. من هر کاری انجام داده‌ام تا به آنجا برسم. یک جلسه تمرینی وجود دارد و امیدوارم خوب باشم، اما لازم نیست ریسک کنیم زیرا فصل خیلی طولانی است.

دوئل جدید با مسی؟

در مورد فوتبال مسی صحبت نمی‌کنم، مردم انتظار گل‌های بیشتری دارند اما کارهایی که او در زمین انجام می‌دهد… او خیلی چیزها را می‌داند و فردا بازی دیگری است. باید در مورد فوتبال صحبت کنیم.

بازگشت نیمار:

او بازیکن برتری است، خواهیم دید که آیا او صد در صد آماده است یا نه. یک مسابقه به یک بازیکن بستگی ندارد.

تیم مدعی قهرمانی وجود دارد؟

فکر نمی کنم وجود داشته باشد، در فوتبال هیچ مدعی ای وجود ندارد. هرکسی که بیشتر بخواهد می تواند برنده شود. اگر به بازیکنان نگاه کنیم همه یکسان هستیم. اکنون هیچ تیم مدعی در فوتبال وجود ندارد.

نتیجه؟

گفتن اینکه ما باید برنده شویم یک کلمه است. احساس خوبی دارم و خواهیم دید.

پیام به امباپه؟

می توانم برای او بازی خوبی آرزو کنم.

کلید پیروزی بازی؟

هیچ چیز تغییر نمی کند، یک بازی خوب انجام دهید، برنده شوید و ببینید چه اتفاقی می افتد. تمرکز بیشتر روی بازی ماست. مهمترین چیز این است که در فرم ذهنی خوبی باشیم.

دوست دارید با چه کسی در پاری سن ژرمن بازی کنید؟

نمی دانم، همه آنها خوب هستند، من در ذهنم یکی را ندارم.

انتقاد از نحوه بازی پاری سن ژرمن؟

در مقابل تیم هایی که فشرده بازی می کنند گلزنی سخت است. گاهی اوقات بازی با یک تیم دفاعی سخت است و باید صبور باشید. اما آنها تیم بزرگی هستند و اتفاقی که در لیگ قهرمانان می افتد این است که تیم‌ها پیشرفت می‌کنند و نمی‌توانیم بگوییم که مشکل دارند، زیرا وقتی آنها را در لیگ قهرمانان می‌بینید در سطح بالایی بازی می‌کنند.

تقویم هم تاثیرات دارد؟

برای ما هم اتفاق می افتد که وقتی تیم ها بسته بازی می کنند، اوضاع پیچیده است. اگر کمی شانس نداشته باشید و کمی عصبی شوید.

کارم را در لیگ فرانسه به پایان برسانم؟

در حال حاضر روی مادرید متمرکز هستم. هر سال خواهیم دید و می گوییم که به زودی در فرانسه تمام می کنم. در مادرید احساس خوبی دارم و این بهترین تیم جهان است.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید