| |

کلاوس فیشر از هانسی فلیک می خواهد هسته اصلی آلمان را با بازیکنان بایرن مونیخ بسازد

به گزارش فوتبال۷۲۴ به احتمال زیاد ، هانسی فلیک مجبور است آلمان را از نو بسازد ، اما باید این کار را با یک پایه اصلی شروع کند.

تیم ملی آلمان طی سه سال گذشته بسیاری از ناظران را ناامید کرده است.

در حالی که هانسی فلیک ، مدیر سابق بایرن مونیخ منتظر است ، برخی حتی کمی بی صبر می شوند.

نتیجه تا حدودی ناامیدکننده آلمان مقابل فرانسه در افتتاحیه مسابقات قهرمانی اروپا هیچ کاری برای رفع این نگرانی ها انجام نداد.

کاملاً واضح است که بسیاری از طرفداران و صاحب نظران به طور یکسان آماده اند تا فصل آخر تصدی یوآخیم لو را ورق بزنند. یکی از این افراد ، کلاوس فیشر ، ملی پوش سابق آلمان است که مشتاقانه منتظر دوران فلیک است.

فیشر در مصاحبه اخیر خود با وب سایت NetBet گفت: 🔻

“هانسی فلیك در بایرن ثابت كرده است كه او مربی خوبی است ، آنچه كه به دست آورده باورنكردنی است.” “این واقعیت که او اکنون بایرن مونیخ را ترک می کند ، من نمی دانم که آیا این تماس صحیح بوده است. حتماً در جایی مشکلاتی وجود داشته است زیرا بایرن یکی از تیم های برجسته اروپا با بازیکنان عالی است. ”

فیشر فکر می کند فلیک می تواند از روابطی که با بازیکنان در بایرن مونیخ برقرار کرده استفاده کند تا پایه محکمی برای تیم ملی ایجاد کند.

فیشر گفت: 🔻

“هانسی فلیك بازیکنانی از بایرن مونیخ در تیم ملی دارد و از نظر جام جهانی ، آنها در هسته اصلی تیم هستند.” “آنها لحن را تعیین می کنند ، فلیک قادر است بازیکنان را به روش صحیح مدیریت کند تا عملکرد خوبی داشته باشند.”

یکی از چالش هایی که فیشر می خواهد فلیک فوراً به آن بپردازد اطمینان از صعود آلمان به جام جهانی بعدی است.

فیشر گفت: 🔻

“من فکر نمی کنم مشکلی برای صعود وجود داشته باشد ، اما ما دیدیم که چگونه مقابل مقدونیه شمالی شکست خوردیم.” “به همین دلیل امیدوارم که فلیک هسته اصلی را از همان دقیقه اول به زمین بفرستد ، اما اگر از موقعیتهای آلمان استفاده نکنیم ، نمی توانیم موفق شویم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید