| | | |

کلودیو رانیری بعد از بازی در تورین : انتظار چنین سمپدوریای ضعیفی را نداشتم

فوتبال724– سمپدوریا فصل را با باخت شروع کردند و در تورین با ضربه دقیق دژان کولوسفسکی، گل های لئوناردو بونوچی و کریستیانو رونالدو در نیمه دوم 3-0 شکست خوردند. کلودیو رانیری سرمربی سمپدوریا بعد از بازی پیرامون بازی صحبت کرد.

این مربی پیشکسوت به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

من بسیار ناامید شده ام، زیرا انتظار چنین عملکرد ضعیفی را از شاگردان خود نداشتم.

ما می توانیم ببازیم، اما باید بجنگیم! من می بینم که بازیکنان یوونتوس با گرسنگی به میدان می آیند و برای هر توپ می جنگند و ما این کار را نمی کنیم. ما هرگز نمی توانیم اینگونه برنده شویم!

از نظر من، نتیجه 3-0 خوب نبود، زیرا ما می توانستیم خیلی بیشتر نتیجه بگیریم. ما ترسو و ضعیف بودیم. نمی دانم چرا این اتفاق افتاد.

من می دانستم که یووه بین خطوط خواهد رفت، بنابراین من مانند فصل گذشته 5 بازیکن در خط میانی قرار دادم. تفاوت در این بود که فصل گذشته ما آنها را تحت فشار قرار دادیم ولی ما این بار این کار را نکردیم.

من می خواهم بدانم ما چه تیمی هستیم، تیمی که ما قبل از کووید در فصل گذشته دیده ایم یا بعد از کووید. باید منتظر بمانیم و ببینیم.

آیا رانیری تفاوت های زیادی بین تیم های پیرلو و مائوریتزیو ساری در یوونتوس دید؟

خیلی زود است آنها می خواهند شما را با بازیکنان در زمین پخش کنند، بنابراین اگر آنها را خوب تحت فشار نگذارید، مشکلاتی ایجاد می کنند. ساری بیشتر حرکات در عرض داشت، اما امروز آنها بیشتر پاس در عمق میدادند. به هر حال در برابر هر دو باختیم …

انتظار می رود کیتا بالده دیائو هفته آینده از موناکو برای تقویت سمپدوریا وارد ایتالیا شود.

ما خواهیم دید که او به چه شکلی نمایش می دهد، او می تواند در 4-4-2 گوش زمین یا به عنوان یک مهاجم بازی کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید