| | |

کلوپ : باید برای یک بازی سخت مقابل ویارئال در اسپانیا آماده باشیم

به گزارش فوتبال۷۲۴ قبل از دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی لیورپول / ویارئال یورگن کلوپ خواستار احتیاط بیشتری از تیمش شد .

یورگن کلوپ قبل از رفتن به ویارئال تاکید کرد که با وجود برتری آنها در بازی رفت (2-0) در آنفیلد، هیچ کس نمی تواند آرامش داشته باشد.

کلوپ درباره بازی گفت 🔻

“ما با فرم خوبی به بازی رسیدیم و تیم ما عالی است، اما اگر فردا با اشتباه شروع کنیم همه چیز می تواند پیچیده شود. ما همیشه به یکدیگر تبریک می گوییم و نیازی نیست به گذشته فکر کنیم. ما باید برای رنج کشیدن آماده باشید. ما باید در هر مسابقه و در هر بازی هوشیار باشیم. بگذارید هواداران انگیزه داشته باشند. ما باید فشار بیاوریم و بدانیم چگونه سختی بکشیم، اما وقتی زمانش رسید واکنش نشان دهیم.”

کلوپ درباره تیاگو🔻

تیاگو می تواند برای هر تیمی در جهان بازی کند. او استعداد فوق العاده ای دارد. او یک بازیکن استثنایی برای تیم ملی خواهد بود. این ربطی به بازی برای بایرن یا اسپانیا ندارد. اگر او در فرم بدنی خوبی باشد، یک بازیکن استثنایی است.

کلوپ درباره اینکه او در مسابقه حذفی در اسپانیا برنده نشده است🔻

“من نگران نیستم. چند بار تیم های اسپانیایی من را حذف کردند؟ آیا شما تعداد را دارید؟ من هم همینطور. من به این آمار اعتقادی ندارم.”

کلوپ درباره وضعیت تیم🔻

“حضور در جایی که هستیم یک دستاورد بزرگ است. این به ما کمک می کند که در بهترین فرم بدنی خود باشیم. در سال 2018 ما تنها با سه تعویض به فینال رسیدیم. به دلیل مصدومیت بسیار دشوار بود.”

کلوپ درباره بازی لیورپول خارج از خانه🔻

“اینکه ما در هر بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده ایم؟ چون خوب کار کرده ایم. بازی های خارج از خانه بسیار خوبی را مقابل اتلتیکو، پورتو، اینتر انجام دادیم.”

کلوپ درباره اینکه این بازی بزرگترین بازی فصل است یا نه 🔻

“درست یا غلط، مسابقه دومین بازی مهم است. مهمترین آن فینال است. هیچ چیز مشخص نیست، تیم ما بسیار خوب است و ما آماده هستیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید