کلوپ
| | | | | | |

کلوپ قبل از بازی برگشت با رئال مادرید : حتی اگر یک درصد شانس باشد تلاش خواهیم کرد

فوتبال 724 – مصاحبه یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پیش از بازی برگشت با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا :

افکار قبل از مسابقه

آنچه که من 3 هفته پیش گفتم بعد از بازی مادرید تمام شد، اکنون می دانیم که یک بازی برای انجام دادن وجود دارد. اگر فقط 1٪ شانس وجود دارد، آن را امتحان می کنیم. ما با یک حریف قدرتمند بازی می کنیم و سعی می کنیم آن را ببریم. برای آن ما اینجا هستیم. خواهیم دید که به کجا منتهی می شود.

توجه

ما به رقابت و حریف آنقدر احترام می گذاریم که فردا منتظر این بازی نباشیم. من مشتاقانه منتظر این بازی هستم.

بیشتر در مورد بازی

اگر بتوانیم خودمان را به شیوه ای منفی غافلگیر کنیم، باید بتوانیم خودمان را به شیوه ای مثبت هم غافلگیر کنیم…

اینجا برای بردن بازی

اگر بتوانیم خودمان را به شیوه ای منفی غافلگیر کنیم، می توانیم خودمان را به شیوه ای مثبت نیز غافلگیر کنیم. واضح است که ما اینجا نیستیم که به مادرید بگوییم: “مراقب باش، ما می آییم”. اما ما اینجا هستیم تا بازی را ببریم.

‘برترین بازی ما’

ما باید فقط برای پیروزی در اوج بازی خود باشیم، نه حتی برای رفتن، بنابراین این چیزی است که ما تلاش خواهیم کرد.

تهدید واقعی

ضد حمله در نیمه دوم مشکل ساز بود. ما نمی توانیم همیشه وینیسیوس یا بنزما را مهار کنیم، اما برای مدت طولانی این کار را انجام می دادیم. از نظر تاکتیکی، ما باید فوق العاده فعال باشیم، با توپ و بدون توپ. پرس هافبک ما باید فوق العاده باشد. ما باید ریسک کنیم اما از مقابله با آن اجتناب کنیم.

احساس در رختکن

[ما می‌خواهیم] کاری را که در نیمه اول انجام دادیم، اما بدون گل‌هایی که دریافت کرده‌ایم انجام دهیم. احتمالاً از آن عبور نخواهیم کرد، اما 100٪ مردم اینجا فکر می‌کنند که ما هیچ شانسی نداریم. اگر من تنها کسی باشم که فکر می‌کند ما کمی داشته باشید، خوب است. کاملاً خارجی، خوب است. این فوتبال است.

“چیزی برای از دست دادن نداریم”

ما چیزی برای از دست دادن نداریم، این وضعیت بهتر از زمانی است که شما بتوانید همه چیز را از دست بدهید. ما می توانیم یک بازی را ببازیم، قبلاً این را احساس کرده ایم، ما آن را دوست نداریم. شما می توانید در اینجا ضربه مناسبی بزنید. من کارلو را ترجیح می دهم. موقعیت؛ برای دفاع از برتری 3-0.

باجچتیک فردا شب محروم است

این یک پاسخ استرس در اطراف مجری است. او احساس زیادی ندارد، اما باید اجازه دهیم آن را حل کند.

بیشتر در مورد رئال مادرید

آنها اعتقاد یا اعتماد به نفس خود را از دست نمی دهند، این یک مهارت بزرگ برای یک تیم است. هیچ چیز واقعا نمی تواند آنها را به صورت منفی هیجان زده کند. کاملاً قابل تحسین است. نحوه بازی آنها، ما متفاوت بازی می کنیم، بنابراین این به ذهنیت مربوط می شود، آنها تمام احترام من را دارند. تیم فوق العاده.

تمجید مودریچ، بنزما و کروس

رئال مادرید به راه خود ادامه می دهد و می دود، لوکا مودریچ، کریم بنزما، تونی کروس و سپس بازیکنان جوان، وای، شوآمنی… چه تیمی. ما فینال های بزرگی را از دست دادیم اما چند بازی خوب هم مقابل آنها انجام دادیم.

تماشای رئال

من بازی کامل برگشت (پاریس) را تماشا نکردم. ما از بازی های اخیر استفاده می کنیم. مادرید همان کاری را انجام می دهد که انجام می دهد، آنها تغییر نمی کنند. این خیلی خوب است. ما مجبور نیستیم 5 بازی مختلف را تماشا کنیم، آنها با همه چیز خوب هستند. بر اساس مالکیت، پرس بالا، دفاع عمیق، ضد حمله…

اینجا برای برنده شدن

ما اینجا هستیم تا بازی را ببریم و این در اینجا به اندازه کافی دشوار است، یکی از بهترین تیم های جهان. ما آن را به درستی امتحان خواهیم کرد. این نیست که اینجا بنشینیم و بگوییم “به ثمر رساندن سه گل مشکلی نیست” هست.

تنها با اعتقاد

ما با کمی باور تنها هستیم. اما فردا تلاش خواهیم کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید