| |

کلوپ قبل از دیدار با آث میلان : “میلان خوب کار می کند ، زلاتان یکی از بهترین ها است”

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ از بدو ورود به لیورپول برای سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آماده می شود و پیش از شروع بازی از میلان تمجید کرد.

 

آنها 18 ماه خوب کار کردند ، زلاتان ابراهیموویچ یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. “

لیورپول برای اولین بار خود را برای میزبانی میلان در آنفیلد آماده می کند ، اما دیدار دو غول اروپایی یکی دیگر از بازیهای کلاسیک در این رقابت معتبر است.

کلوپ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:

 

“من بیشتر از دو فینال در ذهن دارم ، اما اگر به هر نبرد اروپایی فکر می کنید ، تماشای لیورپول و میلان ضروری است.” میلان سالهاست در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد اما 18 ماه است که خوب کار می کند.
آنها این فصل را خوب شروع کردند بنابراین سخت خواهد بود. چند بازی خوب در این لیگ قهرمانان وجود دارد ، این یکی است. ”
“این در مورد کسب امتیاز کافی برای عبور است ، بنابراین ما نباید زمان را از دست دهیم. مدت زیادی است که یک بازی خانگی در آنفیلد (با هواداران) نداشتیم.”شبهای اروپایی در آنفیلد … من نمی توانم منتظر بمانم تا دوباره آن را تجربه کنم.”

مربی آلمانی سپس در مورد حطور احتمالی ابراهیموویچ کهنه کار میلان صحبت کرد ، اما از آنجایی که کلوپ با مطبوعات صحبت کرد ، طبق گزارشات سوئدی بازی را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

اما کلوپ تاکید کرد که اگر زلاتان بازی نکند ، اولیویه ژیرو ، مهاجم سابق چلسی و آرسنال ، یک مهاجم “واقعا خوب” دیگر جایگزین او است.

 

کلوپ گفت:

چه بازیکنی. “من فکر می کنم وقتی زلانان مجروح شد ، تصاویری از او را دیدم و در همان اوایل ، او نوشته بود” شیرها زیاد استراحت نمی کنند “.
“او مردی برای لحظات استثنایی است. اگر او بازی نمی کند ، ژیرو بازی می کند. همه واقعا بازیکنان خوبی هستند.
زلاتان یکی از بهترین بازیکنانی است که این بازی تا به حال دیده است. او این را می داند و به ما می گوید. من این را دوست دارم. هنوز سوخت در مخزن وجود دارد و هر قطره از آن را فشار می دهد. او قادر است در هر لیگی بازی کند و این استثنایی است. “

از مربی لیورپول در مورد فینال 2005 سوال شد وقتی لیورپول در وقت استراحت با نتیجه 0-3 روبرو شد و جام را فتح کرد.

این مربی سیوهای دودک در برابر مهاجمان روسونری را گفت و مدعی شد که این یکی از بزرگترین لحظات تاریخ فوتبال بود.

“بدیهی است آن شب من به تماشای نیمه دوم فکر نمی کردم زیرا جدا از رختکن لیورپول ، همه فکر می کردند بازی قطعی شده است. من سیو های دودک را به یاد می آورم. باورنکردنی بود
پس از 3-0 ، میلان به نظر می رسید که تصمیم خود را گرفته است و سپس این بازی به یکی از بزرگترین حس های فوتبالی تبدیل شد. “

از کلوپ در مورد آینده محمد صلاح سوال شد ، زیرا بازیکن تیم ملی مصر در ماه ژوئن 29 ساله شد و تاکید کرد که مطمئن است ستاره لیورپول می خواهد “تا آنجا که ممکن است” در این سطح بماند.

او گفت:

“من هیچ وقت در مورد مدت زمانی که او می خواهد بازی کند با او صحبت نکردم ، اما او همه ویژگی ها را برای انجام این کار دارد.” “همه این بچه ها [مسی ، لواندوفسکی] در مصدومیت خوش شانس بودند.
“این بسیار مهم است. مطمئنم که او می خواهد تا آنجا که ممکن است بخشی از بازی باشد. “

کلوپ به گروه دشواری در لیگ قهرمانان اشاره کرد ، از جمله اتلتیکو مادرید قهرمان لالیگا و غول پرتغالی پورتو.

“این قوی ترین گروهی است که ما از زمان حضورم در اینجا داشته ایم.” در دورتموند ، من سیتی و رئال مادرید را داشتم ، یک گروه مناسب.
این دو تیم واقعا خوب خود را از دور حذفی رد می کند و یک تیم قوی را به لیگ اروپا می فرستند

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید