| | |

کلوپ : کامبکی در سطح بازی ۴_۰ مقابل بارسلونا داشتیم

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ از واکنش تیمش در‌ نیمه نهایی لیگ قهرمانان دور برگشت مقابل ویارئال در نیمه دوم بسیار راضی بود و این بازی را با دیگر شاهکارهای تاریخی باشگاه لیورپول برابر دانست.

کلوپ این بازی را یک واکنش دیدنی میداند🔻

ویارئال در نیمه اول چه کرده است. نحوه بازگشت ما در نیمه دوم بسیار خاص بود. من بازی های زیادی دیده ام، اما واکنش ما در اینجا باورنکردنی بوده است.

نقش لوئیز دیاز🔻

این تاثیر باورنکردنی داشته است، اما من به خصوص دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. به نظر می رسد دیوگو جوتا حالش خوب نبوده و اینطور نبوده است. در قسمت اول مشکل فردی نبود، یازده مشکل داشتیم. در قسمت دوم، مانه بیشتر وارد بازی شد، او نتوانست توپ را پیدا کند. در نیمه اول ما خودمان نبودیم اما در نیمه دوم بودیم و به همین دلیل در پایان پیروز شدیم. دیوگو جوتا حتی می‌توانست با یک ضربه روی یکی از اولین توپ‌هایی که لمس می‌کند، گل بزند.

سه فینال در این فصل تاریخ میسازد، کلوپ 🔻

یک نفر فقط یک شانس برای برنده شدن در فینال دارد. ما تمام مسابقات مقدماتی را پشت سر گذاشته‌ایم، می‌دانم داستان‌ها چگونه است و از اتفاقی که برایمان می‌افتد خوشحالیم. ما به سه فینال رسیده ایم و می دانیم که چقدر سخت است. زمانی که آنها برسند ما برای رویارویی با آنها آماده خواهیم بود. خواهیم دید چگونه آنها را آماده می کنیم.

در وقت استراحت به آنها چه گفتید؟ کلوپ 🔻

می‌دانستیم که در نیمه اول به صورت نفر به نفر بالای سر ما بودند، اما در وقت استراحت در مورد جنبه فیزیکی صحبت نکردیم. من نمی توانم دقیقاً آنچه را که به آنها گفتم به شما بگویم. ما در مورد اینکه چگونه باید فوتبال بازی می‌کردیم، صحبت کرده‌ایم تا به دنبال فضا باشیم. ما مشکل فوتبالی داشتیم و با فوتبال این مشکل حل می شود. بعد از سه دقیقه دیگر ذهنیت درستی نداشتیم، اما در نیمه دوم این کار را کردیم و با فوتبال این کار را کردیم.

 

لوئیس دیاز، کلید اصلی ؟ کلوپ 🔻

در مقابل تیمی که نفر به نفر دفاع می‌کند بی‌ثبات بودیم. ما حرکت نداشتیم و به گزینه های دیگری نیاز داشتیم.

بهترین شب شما بود ؟🔻

فکر می‌کنم امشب در سطح کامبک‌های دیگری مانند دیدار مقابل دورتموند یا بارسلونا است. بازگشت از 2-0 زمانی که به نظر می رسید نزدیک 3-0 است، باورنکردنی بوده است. وقتی نیمه دوم شروع شد دیدم که خوب هستیم، اما باید گل می زدیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید