کنته لاتزیو
| | | | |

کنته بعد از تساوی در برابر لاتزیو : پریشیچ و بارلا خیلی خوب بودند، از بازی راضی هستم

فوتبال724- آنتونیو کنته می گوید لاتزیو در “بهترین لحظه اینتر” گل تساوی را به ثمر رسانده و بازیکنان خود را برای عملکرد در استادیو المپیکو ستایش می کند.

کنته بعد از بازی با لاتزیو به خبرنگاران گفت:

ما در بهترین لحظه بازی خودمان گل تساوی را دریافت کردیم. ما بر بازی تسلط داشتیم اما لاتزیو توانست گلزنی کند. ما واکنش نشان دادیم، سعی کردیم موقعیت های گل بیشتری ایجاد کنیم و با بروزوویچ به تیرک دروازه زدیم.

من از عملکرد امروز تیم راضی هستم.

من قبلاً فوتبالیست بودم و می دانم بازیکنانم همه چیز را در زمین نشان دادند، آنها اولین کسی هستند که از تساوی ناامید شدند. فراموش نکنید که ما فصل گذشته به لاتزیو باختیم و این پیروزی به آنها کمک کرد تا اعتماد به نفس پیدا کنند. این دفعه متفاوت بود.

کنته از ایوان پریشیچ و نیکولو بارلا در برابر لاتزیو نیز ستایش کرد:

من از فرم بازی ایوان بسیار خوشحالم، او بازیکنی است که می تواند در خط حمله بسیار خطرناک باشد و امروز این را با یک پاس گل ثابت کرد. البته، او باید فاز دفاعی خود را بهبود بخشد، دقیقاً مانند [اشرف] حکیمی. ایوان مرا متعجب می کند. این موارد به او کمک می کند تا در موقعیت جدیدی تجربه کسب کند.

بارلا بازی بسیار خوبی را ارائه داد، او قبلاً در کالیاری پشت مهاجم بازی کرده بود و وقتی آنجا بازی می کند می تواند تعادل بیشتری به تیم بدهد. من سعی می کنم هافبک هایم عادت داشته باشند که در هر پست میانی بازی کنند. فصل سختی پیش رو داریم.

کنته همچنین از مهاجمانش در برابر لاتزیو راضی است:

ما لاوتارو و روملو [لوکاکو] و سپس [الکسیس] سانچز و [آندره] پینامونتی را داریم. این حداقل هایی است که باید برای چنین فصلی طولانی داشته باشیم، اما ما خوب هستیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید