کنته اینتر
| | | |

کنته سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از اولین بازی فصل جدید از هماهنگی با مدیران گفت

فوتبال724– آنتونیو کنته سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از اولین بازی فصل جدید گفت قصد دارد “اعتبار کسب شده” فصل قبل را تأیید کند اما معتقد است که فصل 21-2020 برای نراتزوری “بسیار دشوارتر” خواهد بود.

کنته به نراتزوری کمک کرد تا در سری آ دوم شود، و در لیگ اروپا به عنوان نایب قهرمانی برسد، و یک دوره آماده سازی کوتاه تر قبل از رقابت های فصل جدید را داشتند.

اما مربی فاش کرد که او “نگرش و تمایل زیادی” از بازیکنان در تمرینات دیده است و قول داد که وقتی شنبه میزبان فیورنتینا باشد آماده باشد.

کنته در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

ما مطمئناً خیلی خوب کار کرده ایم و از این سه هفته که باید برای فصل آماده شویم راضی هستم.

ما یکی از آخرین تیم هایی بودیم که کار را به پایان رساندیم، در این هفته ها خوب کار کردیم و از نگرش و تمایل بازیکنان بسیار راضی هستم.

ما آماده شروع فصل هستیم. مطمئناً از بسیاری جهات یک فصل سخت خواهد بود. هم برای چگونگی پایان کار و هم برای شروع کار، همه امیدواریم که بتوانیم پیشرفت کنیم.

در مورد بلندپروازی ها، آنها باید برای تأیید دست آورد سال گذشته در سطح ملی و بین المللی از زمان رسیدن ما به فینال لیگ اروپا باشد. ما همیشه سعی می کنیم بهترین تلاش خود را انجام دهیم.

کنته سخت تلاش کرده است تا بازار نقل و انتقالات را برای جبران فاصله با یوونتوس جبران کند و معتقد است که اینتر با استراتژی مناسب هماهنگی کامل با مدیران و مالکان را انتخاب کرده است.

وی گفت:

در مورد تجربه، [آرتورو] ویدال و [الكساندر] كولاروف بازیكنی هستند كه می توانند آن را به ارمغان بیاورند.

اشرف حکیمی 21 ساله است و راهی را آغاز کرده است که مطمئناً مهم خواهد بود. ما کاملا با باشگاه تهماهنگ هستیم و یک استراتژی را ارزیابی کرده و انتخاب کرده ایم، با توجه به گفته مالکان، در مورد شرایط خاصی که همه باشگاه ها از آن عبور می کنند.

همانطور که ماروتا گفت، ما با در نظر گرفتن آنچه مالکان به ما گفتند، سعی می کنیم از فرصت ها استفاده کنیم.

ما با هماهنگی کامل کار می کنیم، می دانیم که می خواهیم اعتبار به دست آمده را تثبیت کنیم. سال گذشته، اینتر در سری آ 82 امتیاز کسب کرد. ما نتایج مختلفی کسب کرده ایم که نشان دهنده اعتبار جدید است.

این باید به ما قدرت و شجاعت بدهد. باید به ما بفهماند راهی که قدم گذاشته ایم درست است.

یک مسیر وجود دارد و در طول مسیر، ما همچنین با شرایط خاصی مانند همه گیری روبرو هستیم. ما در حال اجرای استراتژی مورد قبول همه هستیم و سعی می کنیم بهترین کار را برای اینتر انجام دهیم.

در هفته های اخیر کنته روحیه خوبی داشته و از او سوال شد که آیا “سو تفاهم” بین او و مدیران اینتر برطرف شده است؟

من در مورد سو تفاهم صحبت نمی کنم. مقایسه ها، دیدگاه ها، گاهی اوقات متفاوت بوده است، اما من فکر می کنم در همه خانواده های خوب، همه باید دلایل خود را، درست یا غلط ، ارائه دهند.

همیشه مقایسه صادقانه و وفادارانه با کسانی که در این باشگاه کار می کنند وجود داشته است، بنابراین از طرف من آرامش و تمایل زیادی برای ادامه کارهایی که من بهترین کار را انجام می دهم وجود دارد: کار با بازیکنان.

ما آماده هستیم که یک فصل جدید را شروع کنیم، زیرا می دانیم که این کار بسیار دشوارتر از سال گذشته خواهد بود. اما ما آماده هستیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید