| |

کنته: ما دو گل به لاتزیو هدیه دادیم

آنتونیو کنته، سرمربی اینترمیلان، اذعان داشت که آنها “دو گل به لاتزیو هدیه دادند” و همچنین گفت در باخت دو بر یک در برابر لاتزیو وقتی جلو افتادند ترسیدند دقیقا مشابه اتفاقی که در برابر بارسلونا ودورتمند افتاد.

کنته در مصاحبه با اسکای اسپرست گفت:

“فکر می کنم عملکرد خوبی بود، این نتیجه ای است که من دوست ندارم و دو گل را به لاتزیو اهدا کردیم.”

وی گفت:

“ما بی عیب و نقص نبودیم، اما به ناچار در این بازی های بزرگ، جزئیات تعیین کننده می شوند و حاشیه خطا کاهش می یابد. این بخشی از یک روند رشد است، عده ای ساده لوح بودند و این بچه ها باید سعی کنند در این شرایط آرامش بیشتری داشته باشند.

ما در مورد دو گل خیلی نرم بودیم. ما در این فصل موقعیت های دیگری داشتیم که صدرنشین شدیم و امتیاز را دور انداختیم، مثلا بارسلونا و بوروسیا دورتموند، بازی هایی که در اختیار ما بود و در نهایت باختیم.”

“همانطور که گفتم ، این یک روند رشد است و ما باید از آن عبور کنیم تا بتوانیم با هر موقعیتی به روشی درست روبرو شویم. درست بعد از شروع مجدد، انگار می ترسیدیم. این باید بهبود یابد.”

وی گفت:

“بچه ها سخت کار کردند و من از آنها تشکر می کنم. ما در تلاش هستیم تیم ها را در صدر تحریک کنیم، این یک ضربه سر به لاتزیو بود و ما باید افتخار کنیم که در وهله اول در این شرایط قرار داشته ایم. در عین حال، اگر بخواهیم برای این تیمها مشکل ایجاد کنیم، باید بهبود پیدا کنیم. “

این تنها دومین شکست است که اینتر در این فصل در سری آ متحمل شده است، بعد از باخت خانگی دو بر یک در برابر یوونتوس در ماه اکتبر، اما آنها اکنون با 54 امتیاز به رتبه سوم سقوط می کنند، در حالیکه لاتزیو 56 و یووه 57 امتیاز دارند.

وی گفت:

“من فکر می کردم این یک رقابت بسیار متعادل است و هیچ یک از تیمها بر دیگری تسلط ندارند.”

“با دو گلی نتیجه بازی تعیین شد كه از نظر من كاملاً قابل اجتناب بود.”

“من نمی خواهم به جزئیات بپردازم، اما ما باید در آن شرایط آرام تر و مطمئن تر باشیم. بعضی اوقات ما بسیار خنده دار می شویم، در حالی که باید سرمان را پائین بیندازیم و از کارهایی که در طول هفته انجام می دهیم بیاموزیم.”

وی گفت:

“ما باید از نظر شخصیت رشد کنیم، زیرا ما در نبردهای تتن به تن پیروز می شویم، در نیمه دوم خیلی ترسو بودیم. من نمی دانم چرا ما وحشت زده به نظر می رسیدیم، اما پس از اینکه بازی دو بر یک شد، ما دوباره به بازی با توپ و حمله کردن به آنها بازگشتیم.”

وی گفت:

“شاید به طور ناخودآگاه سعی کردیم از نتیجه محافظت کنیم، در حالی که من اعتقاد دارم حمله بهترین شکل دفاع است. اینها سنگ های پله ترقی هستند، این یک روند رشد است، بسیاری از این بچه ها به سبکی فوتبال بازی می کنند که به آنها عادت ندارند.”

از کونته سؤال شد که آیا می توان از کریستین اریکسن به عنوان یک تراکواریستا پشت مهاجمان استفاده کرد؟

“من به هر موقعیتی اعتقاد دارم، شما باید بین حرکات دفاعی و حمله ای تعادل برقرار کنید. ما نمی توانیم فکر کنیم که یک بازیکن می تواند ساختار تیم را تغییر دهد، به خصوص که بدون اریکسن ما این ساختار برنده را بدست آوردیم.”

“ما باید آرام بمانیم پ، به بازیکنان جدید اجازه دهیم که به درستی مستقر شوند، به کار خود ادامه دهند و فکر نکنیم که این یا آن بازیکن بتواند همه چیز را تغییر دهد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید