کنته شاختار
| | | |

کنته پیش از مصاف مقابل شاختار دونتسک: لاوتارو مارتینز و روملو لوکاکو می توانند پیشرفت کنند

فوتبال724– آنتونیو کنته معتقد است لاوتارو مارتینز و روملو لوکاکو می توانند پیشرفت کنند و توضیح می دهد که چرا ارزیابی آسیب دیدگی استفانو سنسی دشوار است. کنته پیش از بازی با شاختار پاسخگوی خبرنگاران بود.

کنته پیش از مصاف اینتر در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک گفت:

من فکر می کنم اینتر به آرامی جایگاه مهم اروپا را بدست می آورد.

سفر زیبای فصل گذشته [در لیگ اروپا] تجربه بیشتری به ما داد. ما باید همچنان در مورد ذهنیت، تمایل به انجام بازی و دفاع در جلو صحبت کنیم. من فکر می کنم این روش درستی است.

روملو لوکاکو و لاوتارو مارتینز مطمئناً شروع کننده نراتزوری هستند.

من مطمئن هستم که روملو و لاوتارو هنوز جای پیشرفت دارند. آنها می توانند از اهمیت بیشتری برای تیم برخوردار شوند اما برنده شدن قبل از مقایسه با سایر بازیکنان بسیار حیاتی است.

اینتر دو ماه پیش در لیگ اروپا با اوکراینی ها روبرو شد و 5-0 مقابل شاختار پیروز شد. کنته گفت:

من فکر می کنم ما نمی توانیم مقایسه کنیم زیرا این یک بازی بود که در آن کامل بودیم.

ما در هر دو مرحله به کمال نزدیک بودیم و تکرار یک بازی بسیار دقیق از همه نظر مهم خواهد بود.

شاختار تیم قدرتمندی است، بسیاری از برزیلی ها از نظر فنی  و سرعت مهارت دارند.

من هرگز نمی خواهم انفعال را در دو مرحله ببینم. من می خواهم تیم آماده حمله به توپ و ایجاد موقعیت هایی باشد که در تمرینات روی آنها کار کرده ایم.

هفته گذشته شاختار در بازی آغازین مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید به پیروزی رسید. کنته گفت:

شما بدون ارزش های مهم سه گل به رئال مادرید نمی زنید. ما امیدواریم که بازی خوبی انجام دهیم و آنچه را که آماده کرده ایم در زمین انجام دهیم.

ما بازی های آنها را تماشا کرده ایم و شاختار مطمئناً بازی های ما را نیز تماشا کرده است. آنها تیم قدرتمندی هستند، واقعیتی از فوتبال اروپا.

از آنها تمجید کنید زیرا آنها همیشه می توانند بازیکنان بسیار قوی [در بازار] پیدا کنند. به یاد دارم وقتی در لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس با آنها روبرو شدم، آنها بازیکنان بسیار قدرتمندی داشتند که هیچ کس آنها را نمی شناخت: ویلیان، [داریو] سرنا، [هنریخ] مخیتاریان و فرناندینیو. امروز آنها هنوز بازیکنان ارزشمندی دارند.

الکسیس سانچز و استفانو سنسی از میادین دور خواهند بود.

کنته پس از کنفرانس مطبوعاتی به اسکای اسپورت گفت:

دانستن زمان بهبودی آنها دشوار است.

در آزمایشات گذشته چیزی برای دیدن وجود نداشت اما بازیکن می گوید هنوز چیزی را احساس می کند. ما بررسی های بیشتری انجام خواهیم داد و عمیق تر.

سانچز فقط خستگی ملایم دارد اما باید که او کامل بهبود یابد. مشکلی که در زمان تعطیلات ملی برای او پیش آمد را دست کم نگیریم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید