امباپه یوونتوس
| | | | | |

کنفرانس امباپه در مورد رابطه خود با پوگبا و نیمار قبل از بازی یوونتوس و پاری سن ژرمن

فوتبال724- کیلیان امباپه اصرار دارد که بیشتر از برادرش ماتیاس به پل پوگبا هافبک یوونتوس اعتماد دارد و اعتراف می کند که رابطه او با نیمار فراز و نشیب داشته است.

فوق ستاره فرانسوی در کنفرانس مطبوعاتی در آستانه بازی افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس در گروه H قرار گرفت.

این مسابقه بسیار مهم است، البته برای باشگاهی مانند پاری‌سن‌ژرمن مهم است که نام های بزرگی مانند یوونتوس را شکست دهد. امباپه گفت:

ما این رقابت اروپایی را در خانه و در مقابل هوادارانمان آغاز می کنیم، آنها انتظار زیادی از این رقابت دارند، بنابراین ما می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

نیمار دو ضربه پنالتی آخر را برای غول های لیگ 1 زده است، اگرچه کریستوف گالتیه گفته بود که امباپه به عنوان پنالتی زن اول تیم تعیین شده است. اگر فردا علیه بانوی پیر پی اس جی پنالتی بگیرد چه کسی پشت توپ می رود؟
امباپه گفت:

ما خواهیم دید، همیشه بحث در مورد آن وجود دارد. باید در طول بازی آن را ببینیم. ما تصمیم نگرفتیم اگر شرایط مسابقه نشان دهد که نیمار پنالتی را بزند، خوب است. اگر من باشم، آن هم خوب است. هیچ مشکلی وجود ندارد.

این ششمین سال زندگی مشترک ما است، من و نیمار همیشه رابطه ای مبتنی بر احترام داشته ایم. ما لحظاتی داشته ایم که روابط سردتر یا گرمتر بوده است و لحظاتی بوده است که بهترین دوستان بوده ایم.

بارها کمتر صحبت کرده ایم. احترام متقابل وجود دارد، من برای بازیکنی که هست و اهمیتی که در تیم دارد به او احترام می گذارم. وقتی بازیکنان قوی با شخصیت های قوی وجود دارند، این یک روند خطی نیست. حوادثی وجود دارد که اتفاق می افتد، اما همیشه احترام وجود دارد.

سروصدای زیادی پیرامون رابطه او با هموطنش پوگبا وجود دارد که توسط برادرش ماتیاس متهم به استخدام یک جادوگر برای نفرین کردن هم تیمی ملی پوش خود شده است.

گزارش شده است که پوگبا به بازرسان فرانسه گفته است که تنها کاری که انجام داده صحبت با یک «بزرگ شهر» است که به عنوان بخشی از تلاش برای کمک مالی به کودکان در آفریقا با او تماس گرفته است.

امباپه تاکید کرد که رابطه او با پوگبا پس از آخرین تحولات تغییر نکرده است.

نه، زیرا در حال حاضر، ترجیح می دهم به آنچه هم تیمی ام می گوید اعتماد کنم. او با من تماس گرفت و روایت خود را از وقایع به من داد. در حال حاضر، این حرف او برخلاف حرف برادرش است، بنابراین من به هم تیمی خود اعتماد خواهم کرد.

رقابت بزرگی با تیم ملی در پیش داریم و من از این موضوع کاملاً جدا هستم.

امباپه از زمان تمدید قراردادش در این باشگاه هیچ تغییری نکرده است:

فکر می‌کنم در همان نقش فصل گذشته هستم، سعی می‌کنم همان کار را انجام دهم که به معنای عملکرد خوب در زمین است. تعیین کننده بودن و بردن هر چه بیشتر جام ها.

او همچنین از دوشان ولاهوویچ مهاجم یوونتوس که آینده درخشانی را برای این ملی پوش صرب پیش بینی می کند تمجید کرد و گفت که باید قبول کند که فردا مقابل یوونتوس قرار بگیرد.

ولاهوویچ یک مهاجم با کیفیت است، او یکی از بهترین های نسل خود است. او می تواند خیلی بهتر عمل کند، او چیزهای زیادی برای عرضه کردن دارد.

او قبلاً خیلی چیزها را نشان داده است، فقط زمان مشخص خواهد کرد، اما فکر نمی‌کنم این که بگویم او در سال‌های آینده یک مهاجم نوک خواهد بود، ریسک بزرگی برای من نیست.

شما باید بپذیرید که درست است که گفتن آن آسان تر از انجام دادن است، اما من فکر می کنم که ما باید اکنون را در نظر بگیریم.

ما می دانیم که به عنوان مهاجم جاه طلب هستیم و همیشه می خواهیم گل بزنیم و تاثیر بگذاریم. مربی نگاه جهانی تری به مسائل دارد و باید به او اعتماد کنیم. اگر او احساس می کند بهترین راه حل این است که ما را کنار بگذارد، آن را می پذیریم و با آن ادامه می دهیم. او رئیس است و من تصمیمات او را می پذیرم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید