| |

کنفرانس توخل و کواچیچ قبل از بازی چلسی و دیناموزاگرب

به گزارش فوتبال۷۲۴ توماس توخل و مایو کواچیچ قبل از بازی با دیناموزاگرب در دور رفت گروهی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳ درباره تیم صحبت کردند

 

توماس توخل در مورد تیاگو سیلوا: 🔻

 

🎙”ما با تیاگو تصمیم گرفتیم که او از سفر و استرس با توجه به اینکه او در هر دقیقه در مسابقات قبلی بسیار شدید بازی کرد، استراحت کند. لحظه ای بود که به او استراحت می دادیم.”

 

توماس توخل در مورد دنیس زکاریا و پیر امریک اوبامیانگ:🔻

 

🎙 “او [اوبامیانگ] با ماسک خود آزمایش داد، احساس خوبی داشت، طبیعی بود. اگر امروز همه چیز خوب پیش برود، هر دو در دسترس خواهند بود.”

 

 

توماس توخل درباره ادوارد مندی: 🔻

 

🎙”او در دسترس است. من مشکلات [درباره مصدومیت] را نشنیدم. من دیگر در مورد این [تصمیمات داور] اظهار نظر نمی کنم.”

 

توماس توخل درباره متئو کواچیچ:🔻

 

🎙 “کووا بازیکن فوق العاده ای است. او یک فرد فوق العاده است. بازیکن تیمی باورنکردنی برای مربی و هم تیمی‌ها. او بسیار خوشحال است که به اینجا [در کرواسی] بازگشته است. او شکل خود را پیدا کرده و ما خوشحالیم که او بازگشت.”

 

توماس توخل درباره پیر امریک اوبامیانگ: 🔻

 

🎙”هیچ ایده ای در سر اوبا قرار ندهید [در مورد ابرقهرمان بودن با نقاب] مطمئنم که او ایده های خودش را دارد. اگر گل بزند، می تواند جشن بگیرد. از همه مهمتر او باید گل بزند اگر امروز مشکلی پیش بیاید در ترکیب نخواهد بود دیروز مشکلی نبود امیدوارم امروز هم نباشد.او حاضر است البته ولی 90 دقیقه نمیتونند بازی کند. ما باید دقایق را مدیریت کنیم.”

 

🔹توماس توخل در مورد قرارداد جدید ریس جیمز 🔻

 

🎙 “او بازیکن بسیار تعیین کننده ای برای ما است، بازیکن آکادمی برای ما. پیشرفت او هنوز به پایان نرسیده است، چیزهای زیادی در راه است. ما خوشحالیم که یک بازیکن کلیدی برای این همه سال داریم.”

 

توماس توخل درباره نگرانی از وضعیت تصمیمات VAR: 🔻

 

🎙”حالا چه می توانم بگویم که واضح باشد و جریمه نپردازم؟ شاید بهتر باشد دیگران در مورد آن صحبت کنند. سه بازی آخر خانگی ما… من به آن نیازی ندارم. کارت قرمز، تصمیمات VAR، تصمیمات بدیهی است. در مورد بازی آخر صحبت می کنم، من تصمیمات و ناامیدی ها را درک می کنم. خوشحالم که داور فرصت بررسی در زمین را پیدا کرد. هرگز بازی عاری از اشتباه نخواهیم داشت. این وظیفه من نیست که بیش از حد در مورد آن اظهار نظر کنم. در اشتباهات هیچ کس خیلی خوشحال نیست.”

 

توماس توخل در مورد دیناموزاگرب 🔻

 

🎙 “آنها تیمی برنده هستند، و در بازیهای مقدماتی که کار آسانی نیست موفق شدند. آنها برنامه ریزی خواهند کرد که یک بازی بسیار تکنیکی و احساسی مقابل ما انجام دهند. آنها کیفیت فردی زیادی دارند، در جلو سرعت دارند. ما باید از آن آگاه باشیم.”

 

 

🎙کنفرانس مطبوعاتی کامل متئو کواچیچ قبل از دیناموزاگرب

 

 

“اینجا بودن واقعاً خوب است. بودن در زاگرب واقعاً احساس خوبی است، افرادی را که مدت زیادی ندیده‌ام را میبینم. فقط اکنون فهمیدم که چقدر زمان طولانی بوده است. من مشتاقانه منتظر بازی فردا در یک استادیوم پر هستم. من طرفدار دینامو هستم.من خانواده و دوستان بسیار زیادی دارم که به اینجا می آیند اما توانستم برای آنها بلیط تهیه کنم.”

 

 

متئو کواچیچ در مورد تلاش چلسی برای جذب جوسکو گواردیول 🔻

 

🎙”آنها از من در مورد جوسکو سوال کردند و من فقط بهترین نظر را درباره او داشتم. جوسکو بازیکن با کیفیتی است و مردم چلسی این را می دانند.”

 

متئو کواچیچ درباره پیر امریک اوبامیانگ 🔻

 

🎙”او بازیکن بزرگی است، او همه جا گل زده است. او یک بازیکن بزرگ برای چلسی خواهد بود.او یک مهاجم و گلزن مناسب است که در سال‌های گذشته دلتنگش شده‌ایم. ما گلزنی نداشته‌ایم که 20 یا 25 گل در فصل به ثمر برساند که به وضوح برای کسب عنوان قهرمانی نیاز داشته باشید. ما مشتاقانه منتظر حضور او در تیم خود هستیم.”

 

متئو کواچیچ درباره وضعیتش 🔻

 

🎙”حالم بهتر می شود، آمادگی جسمانی بهتر می شود. پیش فصل سختی برای من بود، روز به روز بهتر می شوم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید