| | |

کنفرانس خبری آخیم بیرلورزر دستیار جسی مارش سرمربی لایپزیش و امیل فورسبرگ

امیل فورسبرگ :

 

«ما خیلی صادقانه و طولانی در مورد بازی هوفنهایم صحبت کردیم. می دانیم چه اشتباهی انجام دادیم و چه کارهایی را بهتر می توانستیم انجام دهیم. بخش فیزیکی بازی ما مقابل هوفنهایم خوب نبود و نمی توانیم آن را بپذیریم. ما باید در این زمینه مقابل بروخه خیلی بهتر باشیم.

بازی چهارشنبه یک فرصت عالی برای ما است و ما کاملا می خواهیم از آن استفاده کنیم تا بتوانیم در سال 2022 در اروپا به بازی ادامه دهیم. من مطمئن هستم که تک تک ما این فرصت طلبی را مقابل بروژ به میدان خواهیم آورد تا بتوانیم عملکرد لازم را داشته باشیم. مهم‌تر از همه، ما می‌خواهیم فوتبالی سرگرم کننده برای هواداران بازی کنیم و با موفقیت به [محبت] آنها پاسخ دهیم.»

 

آخیم بیرلورزر :

«حال جسی مارش و پیتر گولاچی با توجه به شرایط، عملکرد خوبی دارند. هر دو کمی از علائم بیماری رنج می برند. البته ما در طول بازی با جسی مارش در تماس خواهیم بود. به لطف فناوری مدرن، ما گزینه های زیادی داریم و می خواهیم از آنها استفاده کنیم. ما هنوز در مورد پیچیدگی‌های نحوه انجام این کار [ارتباط اینترنتی] صحبت نکرده‌ایم زیرا همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاده است، اما اکنون تمرکز ما بر این موضوع خواهد بود. ما بعنوان کادر مربیگری چنانکه باید باشد ارتباط نزدیکی داریم و بدیهی است که دوست داریم جسی را در بروژ با خود داشته باشیم، اما متاسفانه، نمی‌توانیم کاری برای تغییر شرایط انجام دهیم و مجبور خواهیم بود شرایط را بپذیریم. تمام تلاشم را می کنم تا بتوانیم تا جایی که می توانیم در این مسابقه موفق باشیم.

ما یک بازی فشرده در بروژ در مقابل 30000 هوادار داریم. اکنون از آخرین دیداری که در لایپزیگ داشتیم، از وضعیت فیزیکی کلوب بروژ به عنوان یک تیم آگاه هستیم. آنها دوست دارند بازیکن مقابل خود را یک به یک جدا کنند و در چالش ها و درگیریها حضور داشته باشند، و ما باید برای این موضوع روز چهارشنبه آماده باشیم. ما در نیمه اول بازی قبلی مقابل آنها با ابهت بازی نکردیم، اما در نیمه دوم بیشتر توپ را کنترل کردیم و موقعیت هایی داشتیم که به آن برگردیم، اما کاملا درست بازی نکردیم. ما می‌خواهیم در روز 4شنبه عملکرد خود را براساس بازی در نیمه دوم آن مسابقه پایه ریزی کنیم.»

«با توجه به اینکه در یک گروه فوق العاده دشوار لیگ قهرمانان اروپا قرار داریم، اگر بتوانیم جواز حضور در دور بعدی این لیگ اروپایی را کسب کنیم، دستاورد بزرگی خواهد بود. و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا اطمینان حاصل کنیم که در یکی از رقابتهای اروپایی باقی بمانیم. اگر فردا برنده شویم، کنترل سرنوشت خود را در دست خواهیم داشت، زیرا ما را بالاتر از تیم قهرمان بلژیک در جدول خواهد برد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید