| | |

کنفرانس خبری آدی هوتر سرمربی آینتراخت فرانکفورت

در مورد بازی آینده با مونشن گلادباخ

«بازی روز شنبه آسان نخواهد بود. بدیهی است که ما می خواهیم فاصله خود را با دورتموند افزایش دهیم. از طرف دیگر، گلادباخ هنوز چشم به کسب سهمیه در اروپا دارد. این بازی دو تیم است که فوتبال خوبی بازی می کنند و هر دو به دنبال پیروزی هستند.»

 

در مورد تمرکز تا پایان فصل

«باید مشخص شود که تمرکز من تا تابستان 100% بر روی آینتراخت است و من بعد از آن فقط به مونشن گلادباخ فکر خواهم کرد. هدف اصلی ما صعود به لیگ قهرمانان اروپاست. من می فهمم که چرا هواداران ناامید و عصبانی هستند. این تصمیم من است و در نهایت من کسی هستم که باید با آن کنار بیایم. با وجود همه اینها، بهتر است وضعیت روشن شود. وقتی زمان آن فرا برسد من در مورد دلایل آن صحبت خواهم کرد. هدف من در اینجا با تیم و باشگاه تاریخ سازی است و این همان چیزی است که من تا آخر کار روی آن تمرکز خواهم کرد. اینتراخت در قلب من است و من سپاسگزارم که در این باشگاه کار می کنم.»

Image

در مورد نقاط قوت حریف

«گلادباخ نیز یکی دو مشکل در بازیکنانش دارد. با این وجود آنها بازیکنان زیادی دارند. از نظر تاکتیکی متغیر هستند و با سرعت بالایی بازی می کنند. آنها بسیار خوب بازی را از دفاع به حمله منتقل می کنند و دو بازیکن خطرناک بنام های [آلسان] پلیا و [مارکوس] تورام در خط حمله دارند.»

Image

در مورد وضعیت بازیکنان

«سباستین روده دیروز مصدومیت جزئی دید اما امروز دوباره تمرین کرد. برای احتیاط باید امین یونس را بیرون می کشیدیم و هنوز در مورد چند بازیکن دیگر ابهام وجود دارد. مارتین هینترگر به تمرین بازگشت. من یک گفتگوی دیگر با او خواهم داشت تا ببینم چقدر برای بازی آماده است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید