| | |

کنفرانس خبری ادین ترزیچ و مانوئل آکانجی قبل از بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا

مانوئل آکانجی :

«ما عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و می خواهیم فردا دوباره این کار را انجام دهیم. مرحله یک چهارم نهایی یک تجربه باورنکردنی است. ما برای صعود به نیمه نهایی همه تلاش خود را انجام خواهیم داد.»

Image

در مورد رویس

«البته اگر فردا صعود نکنیم ضرر بزرگی خواهد بود. او کاپیتان ما است و می داند برای صعود به مرحله بعد چه چیزهایی لازم است. امیدواریم که او بتواند فردا در ترکیب باشد »

Image

ادین ترزیچ :

«ما بابت گل دیرهنگامی که دریافت کردیم ناامید شده ایم. حالا ما باید بازی را ببریم تا به مرحله بعد برویم. سیتی در مقایسه با هفته گذشته بازی خود را بهتر میکند و ما نیز باید همین کار را انجام دهیم.

مخلوط خوبی بین شجاعت و صبر پیدا کنید. ما باید دوباره بیدار باشیم و در لحظه مناسب جنگنده باشیم تا مالکیت توپ را بدست کنیم و خطرناک شویم. ما باید درمورد اقداماتی که حملات را به پایان می رساند روشن عمل کنیم. اگر احتیاط نکنید و یا احمقانه توپ را از دست دهید، بلافاصله زنگ خانه [سوت پایان بازی] به صدا در می آید. یک بازی خوب به تنهایی به معنای صعود به مرحله بعدی نیست. ما باید آماده باشیم تا عملکرد خود را در منچستر بالا ببریم.

اما فقط پیشرفت برای ما کافی نخواهد بود. ما می خواهیم نشان دهیم که می توانیم در برابر بهترین تیم های اروپا ایستادگی کنیم و شاید بهترین تیم حال حاضر را حذف کنیم. این یک کار شدیدا دشوار خواهد بود. فردا ما باید سخت کار کنیم و فردا شجاع باشیم.»

ما می خواهیم کمبودهای احتمالی تیم را جبران کنیم. ما مجبور شده ایم چندین بار سرهم بندی کنیم و هر بار سعی کنیم تیم قدرتمندی را وارد زمین کنیم. این در مورد نمایش عملکرد باورنکردنی فردا است تا امکان رخداد یک داستان باور نکردنی فراهم شود.»

Image

«پیشرفت جود بلینگهام در اینجا کسی را متعجب نمی کند. می بینیم که او چگونه تمرین می کند و چگونه کار می کند. او یک استعداد عالی و یک بازیکن خارق العاده است، اما بالاتر از هر چیزی، جوان است. ما همه جا از او حمایت می کنیم و سعی می کنیم او را به بهترین شکل رشد دهیم.»

Image

«ارلینگ هالند با وجود عدم گلزنی در چند بازی گذشته یک فاکتور فوق العاده مهم برای ما بود. او همیشه در حال دویدن است و بازیکنان را بهم نگه می دارد. البته بعنوان یک تیم  امیدواریم که او بزودی دوباره گلزنی کند.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید