| | | |

کنفرانس خبری دورتموند قبل از بازی با کلاب بروژ

بوروسیا دورتموند روز چهارشنبه 14 آبان از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف کلاب بروژ، قهرمان لیگ بلژیک در ورزشگاه Jan Breydel Stadium که ورزشگاه خانگی کلاب بروژ است می رود.

بوروسیا دورتموند مجبور است که بدون متس هوملز در لیگ قهرمانان مهمان بروژ باشد. همچنین حضور ارلینگ هالند هم در حاله ای از ابهام است. این بازی قرار است یک دیدار خاص با شرایط غیر معمول باشد.

برای اولین بار تیم بوروسیا دورتموند تمرینات قبل از بازی لیگ قهرمانان خود را در زمین خودش انجام داد. تیم فاوره پس از انجام آخرین تمرین خود در آلمان، سه شنبه عصر عازم بلژیک شد. فاوره در کنفرانس خبری قبل از بازی که در دورتموند برگزار شد گفت:

ما مجبوریم و میخواهیم پرواز کنیم. این لیگ قهرمانان است. ما قطعا می خواهیم در آنجا نتیجه خوبی بگیریم. ما دیرتر از زمانی که برنامه ریزی کرده بودیم پرواز می کنیم (به سمت بلژیک) و نمی خواهیم آنجا وقت زیادی تلف کنیم. همچنین ما بی درنگ بعد از بازی یک پرواز خواهیم گرفت تا برگردیم.

این بدان معنا است که تیم نصف روز بیشتری را برای آمادگی برای دیدار صدر جدول با مونیخی ها خواهد داشت. بایرن شب سه شنبه به مصاف سالزبورگ رفت. همچنین دلیل دیگر این تصمیمات (انجام تمرینات در دورتموند و بازگشت در زود ترین حالت ممکن) وضعیت قرمز همه گیری کرونا در این کشور است.

این سومین دیدار زنبور ها در مسابقات نخبگان اروپاست. رقیب آنها، کلاب بروژ 4 امتیاز از 2 بازی قبل گرفته است. قهرمان بلژیکی در پترزبورگ با گل دقیقه آخری به پیروزی رسید و در تساوی 1-1 با لاتزیو چند موقعیت خوب را از دست داد. آنها شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشتند. توماس مونیه راجب آنها گفت:

بروژ توانسته یک پارچگی و ثبات نشان دهد و بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد و نگه دارد. ستون تیم حفظ شده است. من 5 سال در آنجا بودم؛ و باعلاقه و مهربانی به آن ها نگاه می کنم.

سیاه و زردها باید با ترکیبی خوب از بازیکنان باتجربه و جوان ، با استعداد ، آماده یک حریف قدرتمند باشند. فاوره که هنوز مطمئن نیست که می تواند چهارشنبه شب روی هالند حساب باز کند یا نه در باره بروژ گفت:

آنها خوب هستند. تصادفی نیست که آنها فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ بلژیک را به دست آوردند. آنها تعداد زیادی بازیکن جوان دارند که با رتبه بندی بالا آمده اند و به تیم اصلی رسیده اند. 

او درباره وضعیت مصدومان گفت:

ما هنوز از هالند چیزی نمی دانیم. اما ما گزینه های زیادی پیش رو داریم. من برای هوملس تا صبح دیروقت صبر کردم؛ اما متوجه شدم او نمی تواند بازی کند. ما امیدواریم او برای درکلاسیکر آماده باشد.

به نظر می رسد سرمربی تمایل دارد یک بار دیگر تیم خود را با خط دفاعی سه نفره در بروژ به میدان بفرستد، به احتمال زیاد دفاع دورتموند متشکل از آکانجی ، دلانی و پیزچک خواهد بود:

ما فقط یک مدافع میانی داریم. بقیه بیشتر به بازی در کناره های زمین و عقب تر از مهاجمین عادت کرده اند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید