|

کنفرانس خبری رالف رانگنیک قبل از بازی فردا مقابل برایتون در لیگ برتر

به گزارش فوتبال۷۲۴ با نزدیک شدن به انتهای فصل در لیگ جزیره سرمربی موقت تیم منچستریونایتد رالف رانگنیک خود را آمده تحویل نیمکت یونایتد به اریک تن‌هاخ سرمربی جدید تیم میکند

رانگنیک در‌کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم برایتون درباره آینده تیم و مربی جدید صحبت کرد

رالف رانگنیک درباره اریک تن هاگ:🔻

«ما قطعا در پایان فصل صحبت خواهیم کرد. هم من و هم اریک می خواهیم به طور کامل روی بازی های آینده تمرکز کنیم. او سه بازی دیگر دارد و تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی در هلند انجام خواهد داد. توافق کردیم که در پایان فصل درباره همه چیز صحبت کنیم و صحبت میکنیم.

رالف رانگنیک در پاسخ به این سوال که چرا لینگارد در این فصل زمان بیشتری برای بازی به دست نیاورده است:🔻

“برای شروع، او در چند هفته گذشته بازی های بیشتری را تحت نظر من انجام داده است. دوم اینکه روز بازی با چلسی به دلایل شخصی از من خواست که روز بعد او را از بازی و تمرین آزاد کنم. و به همین دلیل، تنها با سه تعویض، مجبور شدم بین ادینسون کاوانی و جسی لینگارد یا یک آلخاندرو گارناچوی جوان تصمیم بگیرم. اما من تصمیم گرفتم ادینسون را آزاد کنم. اگر آن را منتشر نمی‌کردم، بعداً یکی می‌پرسید که چرا این کار را کردم و کاوانی را آزاد نکردم، یا همینطور در مورد آلخاندرو گارناچو. پس از دو تعویض، باید تصمیم بگیرید و این به مذاق همه خوش نخواهد بود، اما بخشی از بازی است.”

رالف رانگنیک در پاسخ به این سوال که آیا از پست‌های رسانه‌های اجتماعی ناامید است:🔻

«راستش، من زیاد مطالعه نمی‌کنم، در شش ماه گذشته وقت خواندن نداشتم، در اینستاگرام نیستم، فیس‌بوک نیستم، من این کارها را انجام نمیدهم
تمرکز من روی توسعه تیم بود. امروزه با این شبکه های اجتماعی همیشه یک نفر چیزی را پست می کند و مهم است که زیاد به آن توجه نکنید. مگر اینکه این خود بازیکن باشد، در این صورت ممکن است داستان متفاوت باشد.”

رالف رانگنیک ، مارکوس راشفورد در دسترس نیست:🔻

“هری مگوایر به تمرینات بازگشته است، او تمام هفته را از روز دوم پس از بازی برنتفورد تمرین کرده است، بنابراین تا فردا و در ترکیب آماده خواهد شد. ادینسون در حال تمرین است، او به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. مارکوس راشفورد غایب خواهد بود، او برونشیت همراه با تب بالا دارد، بنابراین او نمی تواند شرکت کند. و ما اریک بایی را داریم، او امروز صبح با دکتر تماس گرفت و گفت که کمرش مشکل دارد و اکنون در حال بررسی است. خواهیم دید که آیا او می تواند بعد از آن تمرین کند.”

رالف رانگنیک در مورد هری مگوایر:🔻

“باید بعد از تمرین امروز تصمیم بگیرم، نمی خواهم به حریفان بگویم که چه تیمی در زمین خواهد بود.”

رالف رانگنیک فرم اخیر:🔻

«در دو بازی اخیر خانگی خود، ما چهار امتیاز مقابل چلسی و برنتفورد کسب کرده ایم. ما در مورد بازی مقابل برنتفورد صحبت کردیم، این یکی از بهترین بازی‌های مالکیت توپ ما در شش ماه گذشته بود. مطمئنم این تیم با برایتون و تا دو هفته دیگر با کریستال پالاس هم سطح بازی خواهد کرد. من این واقعیت را دوست دارم که آنها از بازی با هم در زمین لذت بردند و این رویکردی است که ما برای بازی فردا به آن نیاز داریم.
فکر می کنم بازی مقابل برنتفورد قابل توجه بود. این فقط نظر ذهنی من نیست، واضح بود که آنها از بازی در زمین لذت می بردند. همه چیز عالی نبود، اما بازی را با توپ کنترل می کردیم.
در مورد فصل بعد، تغییراتی در اینجا وجود خواهد داشت، زیرا قراردادهای بسیاری از بازیکنان به پایان می رسد. بازیکنان جدیدی که به ما ملحق می‌شوند و بازیکنانی که قراردادهای بلندمدت دارند، موضوعی است که باید با هیئت مدیره صحبت شود. تن هاخ باید بگوید که می خواهد با چه بازیکنانی کار کند. من مطمئن هستم که اگر بازیکنان جدیدی را به فهرست فعلی اضافه کنیم، مسیر اریک می تواند مثبت باشد و این چیزی است که ما در تلاش برای رسیدن به آن هستیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید