| |

کنفرانس خبری سرجیو کونسیسائو پیش از بازی لیورپول

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم لیورپول و پورتو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اورپا فصل ۲۰۲۱_۲۲ به مصاف یکدیگر میروند

سرخیو کونسیسائو ، سرمربی پورتو تاکید می کند که آنها سعی می کنند نقاط ضعف لیورپول را مورد هدف قرار دهند تا به دنبال افزایش عدم تعادل خود در داخل و خارج از زمین باشند.

در دو دیدار گذشته بین دو باشگاه ، در سالهای 2018 و 2019 ، تیم پریمیرا لیگ 11 گل دریافت کرد و تنها یک گل زد که بازیهای خانگی خود را 5-0 و 4-1 از دست داد.

کونسیکائو گفت در حالی که تغییرات کمی در ترکیب کلوپ رخ داده است ، تیم خود تغییرات قابل توجهی را تجربه کرده است.🔻

اگر به تجربه لیورپول نگاه کنیم ، از سال 2019 آنها (دژان) لوورن و (جورجینیو) واینالدوم را از دست داده اند. “ما با سه نفر باقی ماندیم: ( مانوئل) کرونا اوتاویو و برونو کوستا.این تجربه و این واقعیت که آنها با هم می مانند در چنین مسابقاتی بسیار مهم است.ما می توانیم تفاوت های نظری متعددی را نام ببریم ، مانند این واقعیت که بودجه ما 20 یا 30 درصد از بودجه لیورپول است ، اما فردا این در زمین بازی نمیکند!همچنین ما تیمی با تاریخ بزرگ هستیم ولی بازهم این بکار نمی‌اید.آنچه مهم است آماده سازی بازی ، استراتژی تعیین شده و نحوه سازماندهی ما است.ما باید به اندازه لیورپول حریفی باشیم که برای من بهترین تیم جهان در برخی لحظات بازی است – و من در ارزش لیورپول اغراق نمی کنم.این به ما بستگی دارد که با قدرت حریف مقابله کرده و برخی از نقاط ضعف حریف را آشکار کنیم ، زیرا آنها نیز وجود دارند.”

 

او درباره پپه گفت 🔻

وضعیت او خوب نیست. امروز با تیم تمرین نکرد و باید ببینیم فردا چه خواهد شد. جزو تصمیماتی است که تا دقیقه‌ی آخر نمی‌توان قطعی نظر داد.

کونسیسائو درباره شانس صعود از گروه🔻

 

همیشه مسئولیت پذیری‌ ما در بالاترین حد ممکن است. اگر از طرفداران یا سایر مربی‌ها بپرسید، همیشه این فشار برای بردن روی ماست. سال قبل ما یک بر صفر چلسی را بردیم و خیلی‌ها بخاطر این موضوع ناراحت و عصبانی بودند. از سختی و توازن گروه آگاهیم اما باشگاه بزرگی هستیم و هر لحظه‌، برای مشخص کردن سرنوشت بازی، مهم است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید