| | |

کنفرانس خبری مارکو رزه سرمربی بروسیا دورتموند

«ما می خواهیم روند این حرکت [بردهای پیاپی اخیر] را افزایش دهیم. اما ما همچنین باید عطش خود برای برد را حفظ کنیم؛ ما باید بیشتر بخواهیم و اوضاع را بهتر کنیم. مساله درمورد ماست که به پیشرفت خود ادامه بدهیم و سعی کنیم امتیازات بعدی را بدست آوریم و گام های بعدی خود را بعنوان تیم بردارید.»

 

در مورد بازی با بشیکتاش :

«ما همچنین زمانهایی در بازی داشتیم که بسیار منفعل بودیم. در مواقع بدون توپ بودن، آنطور که دوست داشتم عملکرد خوبی نداشتیم. ما با بچه ها صحبت می کنیم. فیلم ویدئویی به آنها نشان می دهیم و از آنها میخواهیم بهتر بازی کنند.»

Image

در مورد مصدومین:

«تورگان هازارد بار دیگر با هم تیمی هایش به تمرین بازگشت. ما باید ببینیم آیا تورگان هازارد برای یکشنبه آماده است یا خیر. من فکر می کنم متس هوملس خوب خواهد بود. جولیان برانت برای مدتی غایب خواهد بود. او دچار مصدومیت عضلانی است که ممکنست او را به مدت 2 هفته از میادین دور کند.

من اطمینان دارم که به زودی قادر خواهیم بود داکسو [زاگادو] را به آرامی در بخش هایی از تمرینات تیمی قرار دهیم. او خوب کار می کند و در حال پیشرفت است. شاید او بتواند 1-2 هفته دیگر دوباره در تمرینات به ما ملحق شود.»

Image

در مورد جود بلینگهام :

«من می خواهم این تصور که من جود را به گونه ای شکل داده ام بطوریکه بتوان گفت پیشرفت او “اثر رزه” بوده، از سرم بیرون کنم. مربیان قبل از من او را بسیار خوب تربیت کرده اند. فقط امیدوارم بتوانم هدایت او را نیز ادامه دهم.»

 

در مورد حریف:

«بازی های بین المللی در میانه هفته و بوندس لیگا در آخر هفته ها میشه چالش برانگیز است. ما از این واقعیت ناراحت نیستیم که حریف ما نیز تحت فشار مشابهی قرار گرفته است، اما این موضوع مزیت بزرگی نخواهد بود. آنها دیشب [پریشب] خوب بازی کردند. یونیون سالها تحت مربیگری اورس فیشر به یک تیم قوی تبدیل شده است.

یونیون حریف چغری است و به عنوان یک تیم بسیار قوی بازی می کند. آنها بسیار سخت کوش هستند و فشرده بازی می کنند که پیدا کردن فضاها را دشوار می کند. شما همیشه باید هنگام تغییر جناح بازی مراقب باشید. آنها همچنین هنگام در اختیار داشتن توپ برنامه مشخصی دارند. آنها واقعا تیم خوبی هستند که تماشای بازی آنها برای طرفداران فوتبال سرگرم کننده است. کروزه این را پذیرفته است و معنی بازی در باشگاه را می داند. نیازی نیست در مورد مهارت های فوتبالی او صحبت کنیم. او بازیکن فوق العاده ای در بوندس لیگا است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید