| | |

کنفرانس خبری مارکو رزه سرمربی بروسیا مونشن گلادباخ و ماکس ابرل مدیر ورزشی این تیم

مارکو رزه :

در مورد ترکیب و بازیکنان مصدوم و محروم:

«یوناس هوفمن و دنیس زکریا حال خوبی دارند. خواهیم دید که آنها امروز در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی فردا شب، چگونه بنظر می آیند. کریستف کرامر پس از پایان محرومیت کارت زرد خود به ترکیب برگشته است. اما یان زومر همچنان بدلیل کارت قرمز محروم است. لارس استیندل با پارگی فیبر عضلانی کنار گذاشته شده و توربن موسل و خولیو ویالبا هر دو در پی مصدومیتشان در تمرینات ریکاوری و بازتوانی هستند.»

 

در مورد آخرین فشار فصل:

«بازی ها و امتیازات هنوز در دسترس هستند، [ولی] هر دو در حال اتمام هستند. بنابراین ما باید مدام به جمع آوری امتیاز بپردازیم تا در کورس رقابت بمانیم و فاصله را کم کنیم. ما به یک فشار نهایی خوب نیاز داریم تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم زیرا به دلایل مختلف امتیازات زیادی را در جای دیگر از دست دادیم.»

 

در مورد حریف بازی آینده، هوفنهایم:

«ما باید هر حریف را در زمان خودش درنظر بگیریم. ما از کیفیت هوفنهایم آگاهی داریم و از تهدیدی که مهاجمان آنها ایجاد می کنند کاملا آگاه هستیم. با این وجود، هافنهایم در این فصل نتایج منفی داشته است و از این نتایج راضی نبوده است. این همیشه تأثیر خاصی روی یک تیم دارد و این چیزی است که ما خودمان هم تجربه کرده ایم. وقتی اوضاع مطابق میل شما نیست، اولویت اول حفظ ثبات است. هوفنهایم در دو بازی اخیر خود مقابل لایپزیگ و لورکوزن به تساوی بدون گل رسیده است و با اینحال این موضوع اطمینان دوباره به آنها خواهد داد.»

Image

در مورد رویکرد “کره اسبها” در این مسابقه:

«ما باید اعتماد به نفسی را که اخیرا کسب کرده ایم وارد بازی کنیم و سعی کنیم برنامه خود را تحمیل کنیم. مهم است که به خوبی در مقابل آنها دفاع کنیم زیرا آنها تیم قدرتمندی هستند. هوفنهایم در حال حاضر حملات را بیش از حد پیچیده نمی کند و سرعت زیادی با ایلاس ببو دارد. ما باید با آن را مدیریت کنیم.»

Image

در مورد سباستین هوینس مربی هوفنهایم:

«من سباستین را از دوران مربیگریمان در تیم های جوانان می شناسم و هر از گاهی در مسابقات به مصاف هم می آییم. او آدم خوبی است اگر در بوندسلیگا به عنوان بازیکن و سپس به عنوان مربی شرکت داشته اید، باید کارهای زیادی در حرفه خود انجام داده باشید. شما هر روز در این لیگ زیر نظر هستید و نتایج همیشه در اولویت هستند و بعد از آن پیشرفت و نحوه بازی کردن. در وضعیت همه گیری پیش رونده کرونا، سباستین به هیچ وجه سال آسانی را پشت سر نگذاشته است. اما من فکر می کنم که نحوه مدیریت او با شرایط دشوار و نحوه ارائه خودش نشان می دهد که او از عهده کار بخوبی برمی آید.

Image

در مورد کارت قرمز مارکوس تورام مقابل هوفنهایم در اوایل این فصل:

«مارکوس جوانی باهوش و اهل تامل در درون است که اشتباه بزرگی مرتکب شد. من مطمئن هستم که این اتفاق در ذهن او پیش از این بازی خواهد بود، اما من هنوز هم معتقدم که او و کل تیم اوضاع را بعد از آن اتفاق بخوبی مدیریت کردند. او ابراز پشیمانی کرده و بدون شک چیزهای زیادی از آن آموخته است. من می دانم که مارکوس اکنون کاملا روی فوتبال خود متمرکز است و تصمیم دارد گفته های خود را در زمین انجام دهد. او در شرایط عالی است و فکر می کنم طرفداران کره اسبها دوباره تیکوس مورد نظر خود را می بینند. من متقاعد می شوم که چنین خواهد ماند. مارکوس بار دیگر مرتکب آن اشتباه نخواهد شد.»

Image

ماکس ابرل :

در مورد هوفنهایم:

«هوفنهایم باشگاهی است که برای مدت طولانی خود را در بوندسلیگا تثبیت کرده است. این باشگاه ایده خوبی دارد که چگونه آنها می خواهند تیم خود را بسازند، چگونه می خواهند فوتبال بازی کنند. بدیهی است که اوضاع با سرمربی جدید آنها کمی تغییر کرده است اما آنها پای ثابت تقویم در بوندس لیگا هستند. ما در گذشته برای سهمیه در اروپا نبرد کرده ایم اما تاکنون در این فصل آنها به این تعداد امتیاز نگرفته اند. ما هنوز برای کسب سهمیه اروپا می جنگیم.»

Image

در مورد کادر مربیگری برای فصل آینده:

«ما می دانیم سرمربی جدید ما چه کسی خواهد بود. اکنون این مسئله در مورد داشتن بهترین پایان ممکن برای رقابتهای این فصل است. من در پس زمینه تیم بعدی برای فصل آینده کار می کنم. گفتگوهای زیادی در جریان است.

هفته گذشته ما آدی هوتر را به عنوان سرمربی آینده خود تأیید کردیم. او هر دو دستیار خود را از فرانکفورت با خود خواهد آورد. طبیعی است که سرمربی نزدیک ترین معتمدان خود را با خود بیاورد اما به عنوان یک باشگاه تصمیم گرفتیم که بقیه اعضای کادر را خودمان پر کنیم. در شرایط خوبی هستیم و فصل آینده را با یک کادر مربیگری عالی آغاز خواهیم کرد.»

 

در مورد فرانک گایدک:

«او در سال 2009 وارد این باشگاه شد و از آن زمان تاکنون باقی مانده است. ما ارزش توانایی های او را می دانیم. او یک کارمند بسیار وفادار است و ما واقعا از داشتن او خوشحالیم. او حضور دائمی دارد و به عنوان دستیار مربی زیر نظر آدی هوتر باقی خواهد ماند. این ما را بسیار خوشحال می کند.»

 

در مورد ایجاد احتمالی سوپرلیگ جدید:

«فکر می کنم دیروز یک روز سرنوشت ساز برای فوتبال بود. به غیر از 12 باشگاه درگیر، من فکر می کنم که دیگران توافق دارند که فوتبال و ورزش بر اساس رقابت ساخته شده است و با یک سطح خاصی از عملکرد می توانید شرایطی را بدست آورید که در سنگ حک نشده و ثابت نشده باشد. بنابراین این طرحها کاملا ممنوع است. من واقعا امیدوارم که فوتبال همانطور که دیروز دیدیم، بتواند در برابر آن بایستد.»

 

در مورد اصلاحات UEFA در لیگ قهرمانان:

«ما با این اصلاحات مصالحه می کنیم، اما رقابت های ورزشی همچنان در اولویت است. ما به عنوان ورزشکار تنها راهی هستیم که می دانیم – برای عملکرد خوب پاداش می گیریم. وقتی موفق باشید، درآمد بیشتری کسب می کنید و لیاقت این کار را دارید. این اتفاق در لیگی رخ نمی دهد که همه چیزش ثابت و بدون تغییر است و فقط مانند یک ماشین پول ساز روان کار کند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید