| | |

کنفرانس خبری مارکو رزه قبل از بازی فردای بروسیادورتموند در لیگ قهرمانان اروپا همراه با مانوئل آکانجی

هانس یوآخیم واتسکه :

«در این بازی باشگاه بروسیا دورتموند از 500 پرستار به عنوان قدردانی از تلاششان در طول پاندمی در سیگنال ایدونا پارک دعوت می کند. ما از همان اوایل تاکید کردیم که می خواهیم از کسانی که به عنوان یک جامعه در مبارزه با ویروس کرونا برای ما کارهای زیادی انجام داده اند تشکر کنیم.»

image

مانوئل آکانجی:

«همه ما مسئول این هستیم که مطمئن شویم هیچ گلی دریافت نمی کنیم. ما باید آماده باشیم تا با هم 90 دقیقه از دروازه دفاع کنیم، سپس نتیجه می گیریم و بازی به نفع ما خواهد بود. ما باید اینکار را از فردا شروع کنیم.»

image

مارکو رزه :

وضعیت بازیکنان:

«مارکو دیروز دوید، بنابراین باید منتظر آخرین جلسه تمرین باشیم. ارلینگ هنوز هم با واقعا درد دارد. من به او اطمینان زیادی دارم، اما باید ببینیم [چه می شود].

چنانچه هالند نتواند مصدومیتش را پشت سر بگذارد، ما سعی می کنیم راه حلی پیدا کنیم. به عنوان یک تیم، همیشه راه حل هایی وجود دارد. ما در بازی فردا حضور پیدا میکنیم، حتی اگر بدون ارلینگ باشد. دونیل مالن باید مثبت فکر کند و به جایی که شروع کرده برگردد. به عنوان یک مهاجم، کسی فقط باید وارد بازی شود. ما باید با او صبور باشیم. امیدوارم به زودی با یک گل به نتیجه برسد. اگر هازارد و رویس آماده باشند، به عنوان مهاجمان میانی به میدان می آیند.»

در حالی که رینا هنوز به تمرینات تیمی برنگشته است، همه چیز برای یولیان برانت بهتر به نظر می رسد. او دیروز به طور کامل تمرین کرد. اگر امروز دوباره تمرین کند، در بازی فردا شب یک گزینه خواهد بود.»

 

در مورد حریف:

«وقتی بنفیکا و پورتو را شکست می دهید، نشان میدهید چیزی برای گفتن دارید. آنها فوتبالیست های خوب و ساختار مشخصی با و بدون توپ دارند.

فردا عصر بازی در لیگ قهرمانان اروپا است. وقتی سرود به گوش می رسد، باید سه امتیاز بعدی را در خانه به دست آوریم و یک سیگنال واضح به تیم های همگروهی ارسال کنیم و دوباره به راه موفقیت بازگردیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید