| | |

کنفرانس خبری معارفه سادیو مانه

سادیو مانه :

«سلام. من به زبان انگلیسی پاسخ خواهم داد و احتمالا سه ماه دیگر طول می کشد تا بتوانم آلمانی را کامل صحبت کنم. وقتی بایرن علاقه نشان داد، با ایجنتم صحبت کردم. همیشه فکر می کردم بایرن باشگاه مناسبی برای من است. من اینجا هستم تا به آنها کمک کنم تا عناوین بیشتری کسب کنند.»

 

در مورد ناگلسمن :

«ما [با هم] دیدار و صحبت کردیم. آشنایی با او و پروژه [اش] بسیار مهم بود. حسن نیز آنجا بود. وقتی آنها برای من توضیح دادند که چه ایده هایی دارند، مجذوب شدم. لازم نبود دو بار فکر کنم. من تقریبا بلافاصله پذیرفتم. این تیم مناسب برای من است.»

من قبلا در یک باشگاه بزرگ بودم. ما موفقیت های زیادی با هم داشتیم. من همیشه بوندس لیگا را دنبال کرده ام و بایرن را در لیگ قهرمانان اروپا تماشا کرده ام. بایرن یکی از بهترین تیم های جهان است. من به پروژه اینجا ایمان دارم. ما می توانیم در همه مسابقات خیلی جلو برویم.[تا مراحل بالا صعود کنیم.]»

 

درباره پست خود:

«من فکر می کنم کسی که می تواند بهترین پاسخ را به این سوال بدهد اینجا نشسته است (می خندد و به یولیان ناگلزمن اشاره می کند). من بازیکنی هستم که میتواند در 3 یا 4 پست مختلف بازی کند. همینقدر که مربی من را در دروازه یا دفاع قرار ندهد راضی هستم.»

Image

درباره سوپراستار بودن:

«من معتقدم که تیم مهمترین چیز است. من همیشه سعی می کنم به تیم کمک کنم. این چیزی است که بخاطر آن من اینجا هستم و این مهمترین چیز است.»

 

در مورد اینکه آیا با کلوپ در مورد انتقال به آلمان صحبت کرده است یا خیر:

«او مربی بزرگی است و ما رابطه خوبی با هم داریم. اما من همیشه [بازیهای] بوندسلیگا زیادی را تماشا کرده ام، به خصوص در زمان حضورم در سالزبورگ. بنابراین خودم این لیگ را به خوبی می شناسم.»

Image

در مورد شماره پیراهن که می‌خواهد داشته باشد:

«ما هنوز در مورد آن صحبت نکرده‌ایم. شماره‌های خوب زیادی وجود دارد. وقتی زمانش برسد تصمیم خواهم گرفت. فعلا این موضوع برای من مهم نیست.»

 

این انتقال چه معنایی برای سنگال دارد؟

مانه : «به عنوان یک بازیکن، شما همیشه نماینده کشورتان هستید. ما سنگالی ها همیشه سعی می کنیم رنگ های [پرچم] خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهیم. البته من می خواهم باعث افتخار همه در کشور زادگاهم باشم.»

 

در مورد استقبال توماس مولر از او:

«توماس مولر مرد خوبی به نظر می رسد، اگرچه من هنوز او را نمی شناسم. من بسیار مشتاقم به تیم ملحق شوم و همه را بشناسم.»

 

در مورد اینکه چه چیزی باعث شد او بایرن مونیخ را انتخاب کند:

«وقتی بایرن به من علاقه نشان داد، با آنها صحبت کردم و آنقدر مجذوب این پروژه شدم که نیازی به فکر کردن دوباره نداشتم. پیشنهادهای دیگری هم داشتم، اما بایرن را انتخاب کردم زیرا این تیم باشگاه مناسبی هست.»

Image

آیا با بونا سار درباره این انتقال صحبت کردید؟

مانه: «بله، قبلا با بونا صحبت کرده ام. او از پیوستن من به بایرن بسیار خوشحال بود.»

 

در مورد جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا در آینده:

«اینها افتخارات فردی هستند. این ها ثمره تلاش و کار سخت شماست. من هیجان زده هستم که ببینم نتیجه آن چه می شود. چنین جوایزی همیشه انگیزه دهنده هستند. من اصلا نمی خواهم آن را کمرنگ کنم.»

 

در مورد راز به ندرت مصدوم شدنش:

«این کمی شانس می خواهد. اما من از بدنم مراقبت می کنم و روی خودم کار می کنم. زندگی ام را وقف فوتبال کرده ام.»

 

در مورد شهر مونیخ:

«من دو روز است که اینجا هستم و با طرفداران زیادی صحبت کرده ام. اینجا شهری زیبا است. من دیگر عاشق [این شهر] شده ام. خوشحالم که می توانم اینجا زندگی کنم.»

Image

الیور کان

 

درباره لواندوفسکی :

«ما به این موضوع فکر نمی کنیم. این وظیفه ماست که مطمئن باشیم تا حد امکان موفق هستیم. رابرت در گذشته نشان داده است که چقدر برای این باشگاه مهم است. او تا سال 2023 قرارداد دارد و ما هم منتظر اولین روز تمرین با او هستیم.»

 

در مورد نقل و انتقالات بعدی:

«پنجره نقل و انتقالات هنوز برای مدت طولانی باز است. ما به نظارت بر اتفاقات ادامه خواهیم داد. همه ما (از وضعیت نقل و انتقالاتی فصل گذشته) راضی نبودیم. بلندپروازیهای ما برای این کار خیلی زیاد است. ما دقیقا می دانیم که کجای ترکیب به رقابت [در بازار نقل و انتقالات] نیاز داریم.»

 

Image

صحبتهای مفصل الیور کان درباره لواندوفسکی :

«همه ترکیب ما بازیکنان طراز اولی هستند که به بازیکنانی که تیم جذب میکند و به اینکه آیا تیم بزرگترین عنوان ممکن یعنی لیگ قهرمانان را می برد یا خیر به دقت نگاه می کنند. تا جاییکه به رابرت مربوط می شود، چیز زیادی تغییر نکرده است. او تا 2023 قرارداد دارد و ما مشتاق روز اول تمرین با او هستیم. من قبلا به سوالات در مورد لواندوفسکی پاسخ داده ام. همیشه گفته ایم که میخواهیم برنده لیگ قهرمانان اروپا باشیم ولی همچنین مجبوریم از سلسله قوانین و ساختارها تبعیت کنیم.»

 

آیا پیشنهاد احتمالی بهتری از سوی بارسلونا وجود دارد؟

«ما فعلا درباره آن بهیچوجه فکر نمیکنیم. مسئولیت ماست که مطمئن باشیم باشگاه در حد ممکن موفق هست. #لواندوفسکی در گذشته نشان داده که او چقدر برای باشگاه مهم است و خوشبختانه به تیم کمک میکند. او تا سال 2023 قرارداد دارد و ما چیز دیگری را درنظر نمی گیریم.»

Image

حسن صالیحمیدزیچ

«خط حمله ما بسیار مجهز است. سادیو بازیکن بسیار انعطاف پذیری است. من مشتاقانه منتظر رقابت [او با لوا] هستم – در هر جلسه تمرین و هر بازی جالب خواهد بود. این چیزی است که ما می خواستیم با این انتقال به آن برسیم.»

 

در مورد نقل و انتقالات بعدی:

«ما چشمانمان را باز نگه خواهیم داشت و خواهیم دید که در بازار نقل و انتقالات چه چیزی ممکن است و امکانات مالی ما به ما چه اجازه ای می دهد. ما ایده هایی داریم.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید