| | |

کنفرانس خبری هانسی فلیک سرمربی مانشافت و لئون گورتسگا هافبک تیم ملی آلمان

لئون گورتسکا :

«دو بازی گذشته بسیار متفاوت بودند. مقابل ارمنستان فضای بیشتری نسبت به بازی با لیختن اشتاین داشتیم. برای فردا برنامه داریم و خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش می رود. ما می خواهیم عملکرد قبلی خود را تایید کنیم.

نقش من در اینجا مشابه چند سال پیش است. من همیشه سعی می کنم مسئولیت پذیر باشم و در زمین بازی کنم. می خواهم به طور پیوسته در سطح بالایی بازی کنم و به تیم کمک کنم.»

Image

در مورد جام جهانی در قطر و بحث حقوق بشر:

«ما بارها بیانیه داده ایم. ما بر ارزش هایی که به آنها اعتقاد داریم تاکید می کنیم. ما گفتیم که در جام جهانی شرکت می کنیم و می توانیم از آن بعنوان بستری برای مطالبه برخی مسائل خاص استفاده کنیم.»

 

در مورد رابطه اش با کیمیش :

«من و یو همدیگر را چشم بسته قبول داریم. ما از این واقعیت استفاده می کنیم که اغلب خارج از زمین با هم  صحبت می کنیم و در مورد فوتبال شبیه هم فکر می کنیم. ما همیشه آماده جبران نقاط ضعف یکدیگر هستیم.»

Image

درباره ایسلند :

«ما در درجه اول روی [بازی] خودمان تمرکز خواهیم کرد. ما در بازی گذشته یک قدم خوب و رو به جلو برداشتیم. ما می خواهیم بر این اساس کار کنیم. امشب ما در مورد نحوه بازی حریف با توپ بحث خواهیم کرد.»

 

درباره ارتباط داشتن در زمین:

«خوشبختانه، ورزشگاه ها دوباره پر از تماشاگر و پر از سر وصدا می شوند، که باعث می شود ارتباط در زمین کمی دشوارتر شود. اما خوشحالیم که این را بپذیریم و عصرانه برای محافظت از تارهای صوتی خود دمنوش سفارش دهیم.»

Image

هانسی فلیک

در ابتدای کنفرانس هانسی فلیک تایید می کند که مارکو رویس با مشکل زانو دست و پنجه نرم می کند. البته مساله ای جدی نیست، اما فردا مقابل ایسلند در دسترس نخواهد بود.

 

درباره گورتسکا :

«او سازنده گلهایی مقابل ارمنستان بود و در بسیاری از نبردها پیروز شد. او حضور فوق العاده ای در زمین داشت. بازی او در مقابل ارمنستان برای او اثری در دوران حرفه ای اش خواهد بود.»

Image

درباره ویرتز :

«مثل همه بازیکنان جوان اینجا، فلوریان ویرتز برای ما سرمایه ای بزرگ است. او بازیکنی فوق العاده تکنیکی و بسیار خلاق است. او قدرت تمام کنندگی خوبی دارد و تمایل بسیار به دویدن دارد. در کل او بازیکن کاملی است.»

 

در مورد استراحت احتمالی برخی بازیکنان در بازی فردا:

«پیروزی در این بازی برای ما مهم است. ما می خواهیم تیمی را در کنار هم تشکیل دهیم که بتواند این کار را انجام دهد. ما نمی توانیم برای همه بازی برنامه ریزی کنیم. این بستگی به نحوه بازی دارد. ما با بازیکنان صحبت می کنیم. و آنها می دانند در انتظار چه چیز باشند.»

در مورد ایسلند :

«ما می دانیم که تیم آنها در حال تغییر و تحول است. می دانیم که آنها به خوبی دفاع می کنند و در انتقال بازی خوب هستند. آنها در محوطه جریمه و ضربات ایستگاهی خطرناک هستند. من برخی بازیکنان را می شناسم. ما باید تمرکز داشته باشیم. می دانیم که تیم چه کیفیتی دارد.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید