| | |

کنفرانس خبری هانسی فلیک سرمربی مانشافت و یوزوآ کیمیش قبل از بازی فردا در چارچوب لیگ ملتهای اروپا

بوزوآ کیمیش :

درباره لیگ ملت‌های اروپا و استرس بازی‌ها پس از یک فصل طولانی:

«از نظر شخصی همیشه خوشحالم که برای آلمان بازی می‌کنم، به خصوص وقتی مقابل چنین کشور بزرگی باشد. من مشتاقانه منتظر بازی مقابل ایتالیا هستم. خوشحالم که اینجا هستم.»

Image

درباره انتقاد از اینکه ثبات دفاعی فراهم نمی کند:

«من بازیکنی هستم که از خودش انتظار زیادی دارد و همیشه می خواهد پیشرفت کند. بعنوان بازیکن شماره 6، دفاع کردن یکی از وظایف اصلی من است. ما در این فصل گل های زیادی دریافت کردیم. این مسئولیت کل تیم است. ما باید [در این زمینه] پیشرفت کنیم.»

 

در مورد لواندوفسکی :

«این موضوع اخیرا زیاد صحبت شده است. دیروز از سرژ و لئون نیز [در همین رابطه] پرسیده شد. بنابراین من قصد ندارم چیزی بگویم. بازیکن و باشگاه باید وضعیت بین خود را روشن کنند.»

Image

درباره آینده گنبری :

«این موضوع برای من هم سخت است. سرژ بهترین دوست من است و بهمین دلیل امیدوارم که [در باشگاه] بماند. ما یکدیگر را نه تنها در داخل زمین بلکه در خارج از زمین نیز درک می کنیم. اما در نهایت برای من نیز مهم است که او تصمیم درستی بگیرد.

سرژ می داند که در بایرن چه دارد و هر سال این شانس را دارد که برای تمام عناوین مهم بازی کند. با وجود این، او باید خودش تصمیم بگیرد که چه چیزی برایش مناسب است.»

Image

هانسی فلیک :

 

«البته که همه ما خوشحالیم که بازیها شروع شده است. هم در ماربلا و هم اینجا آماده سازی خوبی داشتیم. خوشحالیم که اکنون در لیگ ملتهای اروپا بازیها را شروع می کنیم. همه با انگیزه هستند.»

 

در مورد اینکه آیا او انتظار دارد کیمیش در دفاع بیشتر پیشرفت کند:

«من از او و از هر بازیکنی انتظار پیشرفت دارم. هر فردی هنوز جای پیشرفت دارد، از جمله یوش. پست شماره 6 یکی از مهم ترین پست های فوتبال است. پیوت دوبل باید خوب هماهنگ باشند.»

*پیوت هافبک وسطی است که نسبت به سایر هافبکها در عقب تر بازی میکند.

Image

در مورد ایتالیا :

«مانچینی پس از جام جهانی روسیه کار فوق العاده ای انجام داد. ما همه طرفدار سبک بازی آنها در یورو بودیم. روحیه تیمی و نحوه بازی آنها در فوتبال قابل توجه و چشمگیر بود. او سعی خواهد کرد آن را تکرار کند. آنها در حال شروع یک چرخه جدید با تعداد زیادی از بازیکنان حریص جوان هستند.

ما می خواهیم دوباره در بین بهترین های جهان باشیم. این جایگاهیست که آلمان به آن تعلق دارد. مهم این است که وقتی این بازی ها تمام شد، آنها را تجزیه و تحلیل کنیم – و در ماه سپتامبر خواهیم دید که قبل از جام جهانی چه کاری را بهتر می توان انجام داد.»

 

درباره آینده گنبری :

«سرژ بازیکنی است که می تواند در پستهای زیادی در جلو بازی کند. او همیشه بعد از لواندوفسکی دومین گلزن در بایرن است. در مونیخ نیز با بهترین دوست خود بازی می کند و می داند که در بایرن چه دارد.

اینکه آیا او پس از چهار سال در مونیخ به دنبال یک چالش جدید است، که میتواند تاثیری [در آینده اش] داشته باشد – کمتر به پول مربوط می شود. آرزو می کنم که او در باشگاهی بازی کند که بتواند با ویژگی ها و قابلیتهای خود در آن باشگاه سهمی داشته باشد، و در آنجا احساس راحتی کند.»

Image

درباره ترکیب:

«من فکر می کنم بازی به بازی [تفاوت کند]. اول ایتالیا است. بعد از بازی باید ببینیم تا چه حد همه در حال ریکاوری هستند. سپس چهارشنبه یک بازی مهم دیگر مقابل انگلیس وجود دارد. اما ما می خواهیم با بهترین تیم ممکن مقابل ایتالیا بازی کنیم و برنده شویم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید