| | |

کنفرانس خبری هانسی فلیک و توماس مولر قبل از بازی با پاریس سنت ژرمن

«اگر کارایی بیشتری داشته باشیم، 31 شوت به سمت دروازه برای این کار [شکست پاریس سنت ژرمن] باید کافی باشد. اگر دوباره همین تعداد فرصت های زیاد، بدست آوریم خوشحال خواهیم شد. همچنین مساله تصمیم گیری بهتر در موقعیت های خاص است. ما به چند چیز در بازی رفت نگاه کردیم و از این بازی چیزهای زیادی آموختیم.

ما قرار نیست با 5 مهاجم بازی کنیم و سپس بفهمیم که در دفاع چه اتفاقی می افتد. ما بطور معمول بازی را شروع خواهیم کرد. مهم است که خطرات موجود در هر موقعیت را بسنجیم. ما برای زدن یک گل زود هنگام اما بدون تلاش بیش از حد، فشار می آوریم.

اگر که مدت زیادی در جریان بوده باشید، می دانید که: در فوتبال هر اتفاقی می تواند بیفتد. شما قبلا همه چیز را در هر دو جهت تجربه کرده اید. همیشه لحظات حساس وجود دارد. ما می خواهیم این لحظات مهم به نفع ما باشد .

پیروزی برای ما بسیار مهم خواهد بود. ما از سپتامبر در تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی خود هستیم. ما از نظر بازیکن مشکلاتی داریم اما از نظر ذهنی و از نظر کیفیت احساس میکنیم توانایی انجام بازی را داریم.»

Image

درباره امباپه :

«او بسیار خطرناک است. سبک بازی ما به طور خودکار امکان بوجود آمدن فضا برای مهاجمین حریف را ایجاد میکند. در پاریس سنت ژرمن، نیمار و امباپه معمولا در خط حمله می مانند، آنها خیلی دفاع نمی کنند اما برای یک موقعیت ضد حمله در یک وضعیت خطرناک جلو می مانند.»

 

در مورد بحث های فعلی در این باشگاه (فلیک و صالیحمیدزیچ):

«وقتی من جوان تر بودم، اف سی هالیوود وجود داشت – همیشه موضوعات دیگری مطرح می شد. آنچه در اف سی بایرن اتفاق می افتد جالب است.»

Image

درباره اظهارات فلیک مبنی بر اینکه تیم در سال گذشته از نظر کیفی بهتر بوده است:

«این سوالات مقایسه ای ….. گفتن این حرف همیشه دشوار است و مهمتر از همه، زمان مناسبی برای طرح این سوالات نیست.»

 

از مولر در مورد بازگشت احتمالی به تیم ملی سوال شد. اینگونه پاسخ داد:

«این سوال به موضوع دوم ما (بعد از موضوع فلیک/ صالیحمیدزیچ) شبیه است. من نمی دانم که آیا ما با مشکل زبان روبرو هستیم و آنچه می گوییم مفهوم نیست. خبر جدیدی وجود ندارد. برای پرداختن به این موضوع حداقل تا پایان آوریل یا می  زمان داریم.»

Image

 

«لوكاس هرناندز با تیم تمرین كرده و فردا در دسترس است. لئون نیز حال خوبی داشته و با ما به پاریس سفر خواهد کرد. بواتنگ و كومان نیز در حال تمرین بودند. هر كسی امروز در تمرینات بود در تیم خواهد بود.

در بازی رفت موقعیت های زیادی داشتیم، اما کارآمد نبودیم. باید بهتر عمل کنیم. می دانیم کار ساده ای نیست، اما همه چیز را متعادل خواهیم کرد. فردا باید مطمئن شویم ما به همان اندازه پاریس سنت ژرمن در بازی رفت کارآمدیم.»

 

در مورد کیلیان امباپه :

«در مقطعی او بهترین بازیکن فوتبال جهان خواهد شد، من کاملاً در این باره مطمئنم. ما باید وقتی توپ را در اختیار دارد، او را تحت فشار قرار دهیم. از دیدن بازی نیمار نیز لذت می برم. او راه حل های عالی در نبرد های تن به تن دارد.»

Image

در مورد ترکیب اصلی و بازیکنان غایب:

«من همیشه از حل معما لذت برده ام. ما می دانیم که چگونه می خواهیم بازی کنیم. وقتی بازیکن بیشتری در دسترس دارید، اغلب [انتخاب] دشوارتر است. بنابراین [مثل] وقتی تعداد قطعات کمتری در بازی پازل دارید، کمی راحت تر است.»

 

درباره سانه :

«لروی بازیکنی است که تفاوت و برتری ایجاد می کند، کاملا! او در چند هفته گذشته بسیار خوب بازی کرده است. من از او بسیار راضی هستم. کار با این تیم در این فصل نیز کاملا سرگرم کننده است.»

 

درباره تیم :

«ما در این فصل سه عنوان کسب کرده ایم. تیم ذهنیت بسیار خوبی از خود نشان داد. ما می خواهیم فردا به نیمه نهایی برویم و عنوان قهرمانی در بوندس لیگا را کسب کنیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید