| | |

کنفرانس خبری پپ گواردیولا و زینچنکو قبل از بازی منچسترسیتی برابر بوروسیامونشن‌گلادباخ

به گزارش فوتبال۷۲۴ در دور برگشت مرحله ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰/۲۱ دو تیم منچسترسیتی و بوروسیامونشن‌گلادباخ به مصاف هم خواهند رفت

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۲_۰ به سود سیتی‌زنها به پایان رسید
شاگردان مارکو رز و تیم بحرانی گلادباخ کار سختی برای کامبک پیش رو دارند

اول زینچنکو به سوالات پاسخ داد 🔻

ما هنوز در همه مسابقات بازی می کنیم و می خواهیم همه چیز را برنده شویم. این بدان معناست که ما باید در هر بازی بهترین عملکرد خود را نشان دهیم. و البته در این مرحله از لیگ قهرمانان همیشه بازی سخت است.

بایرن مونیخ سال گذشته نشان داد ، آنها همه چیز را بردند. بارسلونا این کار را با پپ انجام داد. البته همه چیز ممکن است. ما یک تیم باورنکردنی داریم ، بهترین بازیکنان جهان را داریم، قطعاً چرا که نه؟

 

زینچنکو درباره روبن دیاس 🔻

دیاس برای ما بسیار مهم است. از زمان آمدن او ما اعتماد به نفس بالایی داریم

کاری که جان استونز ، جوآو کانسلو ، واکر و سایر مدافعان انجام داده اند باورنکردنی است. دلیل اصلی من این است (که ما در دفاع از مقاومت بالاتری برخورداریم) که ما بسیار سخت کار کرده ایم

در داخل رختکن ، ذهن‌های گرسنه را می بینم. همه تشنه عناوین هستند. این چیزی است که ما می خواهیم.

درباره بازیهای آینده 🔻

این مهمترین دو ماه در فصل ما است با افسانه هایی مانند آگوئرو و فرنا که 10 سال است اینجا هستند ، لیاقت این کار را دازیم. ما قصد داریم امتحان کنیم
ما یک تیم باورنکردنی داریم. همه لیاقت بازی دارند. شما فقط می جنگید تا شانس خود را نشان دهید تا کیفیت و کلاس خود را نشان دهید و نشان دهید لیاقت یک بازی دیگر را دارید ما به هم فشار می آوریم. این انگیزه اضافی است. ما همدیگر را جلو می بریم.

پپ گواردیولا درباره سیلوا 🔻

من بیش از حد راضی هستم (از برناردو). امیدوارم که او بیش از گذشته با نحوه بازی و موقعیتی که بازی می کند همراه باشد.
من از روز اول خیلی از سطح او راضی هستم. سطح او ، به استثنای دوره ای در فصل گذشته که اندکی افت کرد ، باشکوه بوده است.

پپ درباره تیم 🔻

در حال حاضر (این تیم سیتی) از تیم های قبلی بدتر است زیرا تیم های دیگر جامی پیروز شدند و این تیم چیزی برنده نشده است.ما برای جام هایی که می توانیم به دست آوریم اعتبار داریم ، به ویژه در خارج. تیم های قبلی برنده شدند. این تیم باید آن را ثابت کند.

پپ درباره استرلینگ🔻

استرلینگ با تیم سفر می کند. همه تیم به بوداپست سفر می کنند.

همه بازیکنان واقعا واکنش خوبی نشان دادند. انتظار ندارم آنها از انتخاب نشدن راضی باشند. طبیعی است از زمان ایجاد فوتبال همیشه این اتفاق افتاده است. رحیم برای تیم بسیار مهم است.

درباره احتمال کسب چند جام🔻

چهار عنوان قبلاً هرگز اتفاق نیفتاده است و فکر نمی کنم در این فصل با شرایط خاصی اتفاق بیفتد. تنها چیزی که باید به آن فکر کرد این بازی و سپس اورتون است.

نمی دانم در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد ، اما به طور معمول ، این اتفاق نمی افتد.

گواردیولا درباره دفاع 🔻

(کلین شیت ها) در همه مسابقات بسیار مهم هستند. این بدان معنا نیست که فردا این اتفاق می افتد. هر بازی متفاوت است.

نظر پپ درباره گلادباخ🔻

من برای گلادباخ احترام فوق العاده ای قائلم. آنها خط حمله خوبی دارند و می دانند چگونه از آن استفاده کنند. من می خواهم ببینم که تیم برای پیروزی در این بازی تلاش می کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید