| | |

کنفرانس خبری یوآخیم لوو سرمربی مانشافت و یوزوآ کیمیش

‌ یوزوآ کیمیش :
«ما می خواهیم برنده شویم. این یک نوع بازی است که شما بعنوان یک بازیکن واقعا مشتاق آن هستید. اکنون ما باید نشان دهیم که از چه ساخته شده ایم و اینکه می خواهیم در این بازی پیروز شویم. ما کیفیت انجام این کار را داریم. همه ما می دانیم فردا [در صورت شکست خوردن] چه چیزی در معرض خطر است.
برد به سود ما خواهد بود و باید برای آن بجنگیم. اگر نتوانیم فرصت های زیادی برای خود ایجاد کنیم، پس باید شهامت بیشتری داشته باشیم. این موضوع کاملا به چینش ما بستگی ندارد، بلکه بیشتر به رویکرد ما بستگی دارد. ما بازی مقابل فرانسه را آنالیز کرده ایم و تمهیدات و آمادگی خود را معطوف به بازی خودمان کرده ایم. ما می دانیم که چه کارهایی را باید بهتر انجام دهیم. وظیفه ما این است که نقاط ضعفی که پرتغال نیز دارد را نشان دهیم.»

Image

در مورد پستش:
«اساسا، من می توانم در پست های زیادی بازی کنم. فردا خواهیم دید که در چه پستی بازی خواهم کرد. [درباره این موضوع] همیشه با مربی صحبت می شود، اما در پایان این مربی است که تصمیم می گیرد و تیم را طوری تنظیم می کند که احساس کند بهترین حالت است.
در خط هافبک شما همیشه بخشی از بازی هستید و همیشه می توانید به همه هم تیمی های خود دسترسی داشته باشید. در دفاع راست، بیشتر به بازیکنان سمت خود وابسته هستید و گاهی اوقات این احساس را دارید که بازی کمی از کنار تو رد شده است [و کاری از دست شما ساخته نیست].
مدافعان کناری مانند رابین گوسنس و من به بازیکنان نزدیک نیاز داریم تا با آنها ترکیب شویم. ما توپ را سانتر کنیم، بنابراین محوطه جریمه باید به خوبی [از بازیکنان خودی] پر شده باشد. شما باید گزینه هایی را بدون توجه به اینکه چه کسی توپ را در اختیار دارید ارائه دهید.»

Image

در مورد تفاوت بین دفاع راست و مدافع وینگر راست [پیستون راست]:
«اینها دو پست کاملا متفاوت هستند. در سیستم 4 دفاعی شما یک دفاع راست هستید و همیشه یک بازیکن در مقابل خود دارید، مانند لروی یا سرژ در بایرن مونیخ . در سیستم 5 دفاعی، شما در زمین جلوتر و با آخرین خط [هجومی] حریف هم تراز می شوی.»

در مورد نقاط ضعف پرتغال :
«ما می خواهیم روی نقاط قوت خودمان تمرکز کنیم. ما می خواهیم بهتر از بازی مقابل #فرانسه عمل کنیم. اساسا هر تیمی نقاط ضعفی دارد و می خواهیم نقاط ضعف #پرتغال را فردا نشان دهیم.»

Image

یوآخیم لوو

«ما بازی مقابل فرانسه را بطور کامل آنالیز کردیم. در دفاع خوب عمل کردیم. در آنجا نیازی به تغییرات زیادی نداریم، اما در ایجاد موقعیت کافی ناکام ماندیم. ما روی این موضوع کار کرده ایم. من فردا در مورد ترکیب تصمیم میگیرم. من می توانم عزم و اراده را درون تیم احساس کنم.

ما باید نیروی هجومی بیشتری را در بازی خود وارد کنیم و عزم حرکت بیشتری در جلو داشته باشیم. ما به شدت عمل بیشتر و یافتن شکافهای مختلف برای بهره برداری نیاز داریم. اینها همه مواردی است که می توانیم در آنها بهتر باشیم. ما باید آماده باشیم تا بیشتر ریسک کنیم.

کریستیانو رونالدو هنوز بازیکن ویژه ای است. ضربات سر و قدرت تمام کنندگی بسیار خوبی دارد. اما پرتغال یک نمایش یک نفره نیست. آنها 4 یا 5 مهاجم در کلاس جهانی دارند. آنها از زمان قهرمانی پورو در سال 2016 با هم بوده اند. تیم آنها به خوبی تمرین داده شده است در بالاترین سطح فنی قرار دارند. آنها بازیکنان خاصی در حمله دارند که می توانند نتیجه یک بازی را تعیین کنند. آنها متغیر هستند و به سختی می توان آنها را از توپ دور کرد.»

Image

در مورد گورتسکا :

«مطمئنا من نمی توانم 90 دقیقه روی لئون حساب کنم. او پنج یا شش هفته بازی نکرده و نمی تواند [ناگهان] از 0 به 100 [درصد عملکرد] برسد. او در ادامه بازیها یک گزینه خواهد بود. او چند جلسه تمرینی خوب داشته است. بنابراین یک گزینه جایگزین مناسب است.

در مورد سیستم:

«در طول مسابقات همیشه در مورد بازیکنان و سیستم صحبت می شود. سیستم مهم نیست. چینش بازیکنان انعطاف پذیر و متغیر است. ما مجبور نیستیم مدام در مورد این موضوع صحبت کنیم. من سیستم صلب و غیر منعطف را دوست ندارم.»

Image

در مورد فشار پس از شکست اول مقابل #فرانسه :

«فشار تغییر نکرده است. در بازی اول هم ما تحت فشار بودیم زیرا ما در تورنمنت به نام و عنوان [بزرگ] آلمان شروع کردیم؛ بازیکنان این را می دانند. هر مربی این را می داند. من 15 سال است که در مسابقاتی اینچنین، این موضوع را می دانم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید