| | |

کنفرانس خبری یوآخیم لوو سرمربی مانشافت و متس هوملس

متس هوملس:

«ما می خواهیم همان انرژی را در زمین نشان دهیم. ما می خواهیم از همان ابتدا نشان دهیم که به دور بعد صعود خواهیم کرد و می خواهیم یک جنبه حتی بهتر هم در بازی خود نشان دهیم.

نکته کلیدی برای ما کنترل بازی خواهد بود، اینکه آنها را وادار کنیم که خیلی بدوند، اینکه صبور باشیم، اما منفعل نباشیم. ما باید به خلق موقعیت از طریق مالکیت توپ ادامه دهیم.»

Image

در مورد مشکل زانوی خود:

«این اتفاق مدت طولانی است که روی می دهد. اما من در بهترین شرایطم هستم. هیچ تثیر عمده ای ناشی از مصدومیتم نمی تواند وجود داشته باشد. فقط ممکن است لازم باشد یک یا دو جلسه تمرین را استراحت کنم.»

Image

یواخیم لوو

«خوردن گل در هر موقعیت برابر تیم هایی مانند فرانسه و پرتغال کاملا طبیعی است. ما در برابر پرتغال کاملا بهتر بودیم. من کاملا راضی نبودم. اشتباهاتی وجود داشت. اما از طرف دیگر، ما بر بازی تسلط داشتیم. این تسلط بر بازی مبنای خوبی برای ساختن تیم بر اساس آن است.»

 

در مورد توماس مولر:

«ما باید تا فردا صبح [امروز] منتظر بمانیم. او آزمایش می دهد تا معلوم شود در دسترس خواهد بود یا نه، سپس درباره حضورش تصمیم خواهیم گرفت.

متس هوملس ایلکای گوندوگان و رابین گوسنس امروز دوباره با تیم تمرین کردند و در دسترس هستند. فقط توماس مولر و لوکاس کلوسترمن با ما تمرین نکردند.»

Image

در مورد اینکه چه کسی جای مولر را می گیرد:

«ما تا فردا بعد از ظهر صبر خواهیم کرد تا در مورد وضعیت مولر تصویر واضح تری داشته باشیم. گزینه ها و احتمالات مختلفی وجود دارد. ما با بازیکنان صحبت خواهیم کرد و سپس تصمیم خواهیم گرفت.

فردا قطعا جمال موسیالا در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. او قدم هایی رو به جلو برداشته و لیاقت حضور در تیم ملی را داشته است.

 

در مورد سانه:

«ما می دانیم که او دارای کیفیتی در حد کلاس جهانی است. او در برخی زمینه ها از جمله دنبال کردن بازیکن صاحب توپ حریف تا خط دفاعی پیشرفت چشمگیری داشته است. عملکرد او در تمرینات کاملا خوب بود. وقتی فرصت خود را پیدا کند، لروی آنجا خواهد بود.»

Image

در مورد مجارستان:

آنها می توانند با بازی دفاعی شان حریف خود را ناامید کنند و همیشه به خوبی آماده هستند. ما دیدیم که فرانسه مشکلات بزرگی داشت. پرتغال تا دقیقه 80 نتوانست گلی بزند. این بازی مانند بازی برابر پرتغال بازی آزادانه و راحتی نخواهد بود. آنها پیشرفت زیادی کرده اند.»

Image

در مورد گورتسکا:

«من فکر می کنم او می تواند بازی کند. البته بهتر است آرام آرام از او استفاده کنیم. او در تمرین بسیار تأثیر خوبی گذاشت. البته، شما نمی دانید پس از چنین استراحت طولانی پس از مصدومیت چگونه در یک رقابت واکنش نشان می دهید.»

 

در مورد گوسنس:

«او یک انسان مثبت، با روبط اجتماعی و نگرش بسیار خوب است. او اراده و حرفه ای گری زیادی دارد. در فرم فعلی، او برای ما بسیار ارزشمند است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید