| |

کنفرانس خبری یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ و کینگزلی کومن پیش از بازی دوستانه فردا

کینگزلی کومان :

«حال و هوای درون تیم خوب است. یک تور پیش فصل راه خوبی برای ماس تا به هم نزدیکتر بشویم. امسال اوضاع دوباره خوب پیش می رود.»

 

درمورد بازی مقابل منچسترسیتی :

«می خواهیم بازی خوبی باشد. همراه با خریدهای جدیدمان، می خواهیم خوب بازی کنیم و خود را برای بازی با  لایپزیگ آماده کنیم.»

 

درباره ماتیس تل :

«شنیده ام که او بازیکن خیلی خوبی است، استعدادی بزرگ – و همچنین فرانسوی است. اگر به ما ملحق شود خوشحال خواهم شد.»

Image

یولیان ناگلسمن :

درباره فردا [امروز] روز تولدش:

«می خواهم خوشحال بمانم. و می خواهم در دومین سال مربیگری ام برای بایرن موفق تر از سال اول باشم. این بزرگترین آرزوی من است. من مشتاقانه منتظر چهره جدیدی از بایرن در این فصل هستم.»

 

در مورد باشگاه گرین بی:

«استادیوم فوق العاده است. مجوز باشگاه فوق العاده است. ما خوشحالیم که اینجا هستیم. گرین بی پکرز تیم بزرگی است. هر زمان که فرصت تماشای بازی آنها را پیدا کنم، این کار را انجام می دهم. اینکار بدلیل اختلاف زمانی همیشه آسان نیست.»

 

درباره بازی فردا:

«من می خواهم دوباره فوتبال هجومی ببینم. پیروزی در بازی فردا مهم است. ما فقط دو بازی آزمایشی داریم. باید از آنها استفاده کنیم. اما پپ هم برد می خواهد.»

Image

در مورد شایعات هری کین :

«او بسیار گران است. او با توپ قوی است. بدن قوی دارد. البته خریدنش شاید در مقطعی ممکن باشد، اما با این قیمت واقعا سخت است. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.»

 

درباره پاوارد :

«می خواهم او بماند. او بازیکن درخشان و مهمی است که می تواند در پست های مختلف بازی کند. بهتر است ببینیم چه اتفاقی می افتد. اما خوشحال می شوم او را حفظ کنیم.»

 

دلیخت در بازی فردا فیکس است؟

ناگلزمن: «خواهیم فهمید. من بعد از بازی با او صحبت کردم. به او گفتم که جلسه تمرینی بسیار سخت بود. در ایتالیا شنیدم که اگر این دقایق زیادی بازی نکنی، حفظ تناسب اندام سخت است. فردا تصمیم خواهیم گرفت.»

Image

در مورد مانه :

«نظر این بود که سادیو برگردد. اما فاصله بسیار طولانی است. چند روز گذشته پرتنش بوده است. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که بازگشت او بی فایده است. نمی خواهیم او به خودش صدمه بزند. او تا مونیخ پرواز خواهد کرد و در آنجا تمرین خواهد کرد. این بهترین تصمیم است.»

 

درباره دیدار فردا با گواردیولا :

«من از روزهای حضور پپ در بارسلونا پیگیر [اخبار و احوال] او هستم. تاکتیک ضد پرس بارسلونا در آن زمان تاثیرگذارترین چیز بود. وقتی یک مربی جوان هستید، مطمئن می شوید که تقریبا همه بازیها را تماشا می کنید و ایده های جدیدی از بهترین ها در کار خود دریافت می کنید.

سیتی یک مربی خوب و یک مدیر ورزشی خوب دارد. آنها در سال های اخیر عالی عمل کرده اند و بنابراین در حال حاضر یکی از بهترین تیم های اروپا هستند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید