| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلزمن قبل از بازی با بوروسیامونشن گلادباخ

درباره اینکه آیا بازی فردا برگزار می شود یا خیر:

«من نمی توانم به این سوال با اطمینان صد در صد پاسخ دهم. این در دست من نیست. سازمان لیگ آلمان و مقامات بهداشتی تصمیم می گیرند. کار من و بازیکنان این است که برای بازی آماده شوند. تا الان، فکر می‌کنم فردا بازی کنیم.

ما بازیکنانی را به دلیل کرونا، جام آفریقا و همچنین تعدادی از بازیکنان را بدلیل مصدومیت نداریم – استانی، لئون گورتزکا و نیکی سوله، که آخری امروز دوباره تمرین کرد. این یک موقعیت چالش برانگیز است. از نقطه نظر مربی، این نیز موقعیتی بسیار جذاب برای تطبیق و سازگاری با برنامه بازی است.»

 

در مورد اینکه چه بازیکنان جوانی فردا در ترکیب خواهند بود:

«بازیکنان را در لیست واجد شرایط قرار دادیم. همچنین برای اینکه بتوانیم بیش از سه بازیکن آماتور مجاز در تیم داشته باشیم، درخواست دادیم. بازیکنانی که در تمرین بودند باید مورد آزمایش قرار بگیرند.»

Image

درباره زمان بازگشت بازیکنان مبتلا:

«مانوئل نویر یکشنبه یا دوشنبه برمی‌گردد. اما من تمام لیست را در ذهن ندارم. این موضوع همچنین به سلامت بازیکنان مربوط می‌شود و نه فقط به خروج آنها از قرنطینه. همه آنها بلافاصله پس از قرنطینه بر نخواهند گشت.»

 

در مورد کیمیش :

«البته که او خوشحال است و روحیه خوبی دارد. همه ما خوشحالیم که او بازگشته است. او فردا بازی می کند. او قرار بود بازی کند حتی اگر همه در دسترس می بودند.»

Image

در مورد مصدومیت گورتسکا :

«مساله سختی است. او دو روز بود که حالش خوب بود. امروز دوباره اوضاع بدتر شد. ما یک چکاپ دیگر انجام دادیم و نتایج را برای یک متخصص فرستادیم. وضعیت فعلی برای او غیرقابل تحمل است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که او [دوباره] 4-5 هفته دیگر بیرون از ترکیب نخواهد بود.»

 

در مورد اینکه آیا به بازیکنان درباره سفر به خارج از کشور در تعطیلات هشدار داده است یا خیر:

«من یک معلم یا مربی مهدکودک نیستم. من یک مربی فوتبال هستم. به بازیکنان همان توصیه هایی می شود که تقریبا دو سال است به آنها گفته شده است. توصیه ای مبنی بر نرفتن به تعطیلات وجود ندارد.

کریسمس یک جشن خانوادگی است. بازیکنان باید از نظر ذهنی آرامش و استراحت داشته باشند. شما نمی توانید آنها را از سفر منع کنید و به آنها بگویید در آپارتمان خود بمانند. چرا تعداد مبتلایان به کرونا در باشگاه ما بیشتر از باشگاه های دیگر است؟ من نمی توانم توضیح دهم. عفونت و ابتلا به این ویروس در هرجایی اتفاق می افتد.»

 

در مورد ابراهیموویچ و وانر :

«هر دو بازیکن بسیار با استعدادی هستند. آری موبی ویژگی هایی در بازی تک به تک دارد. پل بازیکن با استعداد خوبی است. او هنوز خیلی جوان است. او سریع و چپ پا است. او کسی است که ما او را تحت نظر داریم. پیشرفت دادن و ارتقاء این استعدادها از این وضعیت عملی مثبت است.»

Image

ناگلزمن درباره اسون اولرایش :

«او این هفته خیلی خوب تمرین کرد. سیوهای سخت زیادی انجام داد و خوب بنظر می رسید. او به اندازه کافی با تجربه است و تا الان بازی های زیادی در بوندسلیگا انجام داده است.»

 

در مورد گلادباخ :

«آنها در جام حذفی خیلی خوب بازی کردند و ما خیلی بد. من به فکر انتقام افتادم. مهاجمان آنها تاثیر زیادی دارند. پشت سر آنها بازیکنان خوبی در خط هافبک و پشت سر آنها تجربه زیادی در دفاع هستند. با همه شرایط فعلی [مصدومیت و ابتلای بازیکنان به کرونا] مبارزه خواهیم کرد.»

 

در مورد وضعیت واکسیناسیون کیمیش :

«من نمی توانم چیزی در این مورد بگویم و نخواهم گفت. این یک موضوع خصوصی است و همینطور باقی خواهد ماند. این به یوزوآ بستگی دارد که در مورد آن اظهار نظر کند.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید