| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلزمن پیش از بازی فردا

در مورد مانوئل نویر :

«حال او بهتر است. او امروز تمرین نمی کند اما برای احتیاط با کادر به فرانکفورت پرواز خواهد کرد. او فردا در جلسه تیم خواهد بود. اگر شرایطش رو به بهبود باشد، فردا می تواند بازی کند. من فرض من بر اینست که او بازی خواهد کرد.»

 

درباره بازی فردا:

«بازی در فرانکفورت هرگز آسان نیست. ما سال گذشته در آنجا پیروز شدیم، و باید در بازی خانگی هم پیروز می شدیم زیرا به وضوح برتر بودیم. ورزشگاه پرشور خواهد بود، به خصوص پس از قهرمانی در لیگ اروپا . هواداران آنها شاد و خوشحال هستند.

اولی گلاسنر مربی برجسته ای است. فرانکفورت تیم خوبی با هوادارانی بسیار احساسی است. جمعه شب، بازی افتتاحیه فصل، بازی خوبی خواهد بود.

سوپرجام مهم بود و جالب بود ببینیم در چه جایگاهی هستیم و بچه ها چقدر آماده اند. نیمه اول خیلی خوب بود. ترکیب تیم A دیروز نیز بسیار قوی بود. ما چند چیز را تنظیم کردیم. بازی مقابل لایپزیگ بسیار ارزشمند بود.»

 

درباره ماتیس تل :

«ما او را متس صدا می زنیم. او هم همین را می خواست. عملکرد او بخوبی تاثیرگذاراست؛ دریبل های بسیار خوبی دارد و تمام کنندگی خوبی دارد. او یک استعداد برتر است و اعتماد به نفس زیادی در تمرین دارد. او توانایی های زیادی دارد. او اکنون ]قانونا] واجد شرایط بازی برای ما است.»

 

در مورد کیفیت تیم:

«ما مهاجمی را از دست دادیم که 50 گل به ثمر رساند. با وجود بازیکنانی که خریدیم، باید نبودش را نیز جبران کنیم. غیر از این، من فکر می کنم تیم ما بهتر شد. من کسی نیستم که بهانه جویی کنم. من می دانم که ما خوب عمل خواهیم کرد. بچه ها انگیزه بالایی دارند.»

 

آیا ماتیس تل فردا بازی می کند؟

ناگلزمن: «انتظار دارم که او در ترکیب خواهد بود»

Image

در مورد دلیخت :

«ماتیاس بازیکن فوق العاده مهمی برای ما است. او در زمین بسیار هدایتگری و رهبری می کند و سعی می کند از همه حمایت کند. من همیشه فکر می کنم یک بازیکن جدید به زمان نیاز دارد تا به اوضاع عادت کند. ماتیاس بازیکن بسیار مهمی خواهد بود. او کاندیدای حضور در ترکیب اصلی بازی فردا است.

سیستم چهار دفاعی شنبه خوب عمل کرد. ماتیاس پسر باهوشی است. او حتی در روزهایی که تمرین نداریم بسیار سخت کار می کند. همه چیز درباره رسیدن به حداکثر سطح آمادگی جسمانی است.»

 

نقل و انتقالات بیشتر در این تابستان؟

ناگلزمن :

«بعنوان یک مربی، هنگامی که فصل شروع می شود، روی بازیکنانی که در اختیار دارید تمرکز می کنید. باید با همه بازیکنان تیم منصفانه رفتار کنید. من از هیچکس توقع و انتظاری ندارم. من از ترکیب تیم بسیار راضی هستم. و تا 31 آگوست خواهم فهمید چه اتفاقی می افتد.»

 

در مورد اظهار نظر رئیس باشگاه فرانکفورت در مورد #مانه [ مانه چه خری* هست؟]:

«فکر نمی کنم سادیو برای مقابله چیزی در جواب بگوید. من موضوع صحبت [و دلیل این اهانت] را نمی دانم. من در دو هفته گذشته تجربه کرده ام که خیلی چیزها از موضوع خارج می شوند و سروصدا به پا می کنند و باعث تحریک می شوند.

به همین دلیل است که من در حال حاضر چیزی در مورد آن نمی گویم. اگر به عنوان شوخی گفته شده، پس اشکالی ندارد.»

 

درباره گوتزه :

«من او را خیلی دوست دارم. ما هر از گاهی با هم در تماس بودیم. او نکات پادکستی بسیار جالبی برای من ارسال کرد. او یک فوتبالیست برجسته است. او برای آینتراخت و بوندس لیگا خوب است. خوشحالم که فردا او را می بینم. من آرزو می کنم او خوب بازی کند، اما شاید نه عالی (در بازی فردا).»

 

در مورد موسیالا :

«او می داند که اگر خوب عمل نکند، بازی نخواهد کرد. او بچه خوبی است و تمایلی به جو گیر شدن ندارد. عملکردش (در مقابل لایپزیش ) باید تایید شود، سپس می تواند یک عامل مهم برای ما و همچنین برای تیم ملی باشد.»

Image

درباره اهدافش در این فصل:

«کسب اولین عنوان قهرمانی من در لیگ خوب بود. باشگاه برای کسب جامهای بیشتر عطش دارد. هدف در جام حذفی رفتن به برلین [میزبان دائمی فینال جام حذفی] و بردن جام خواهد بود. ما همچنین می‌خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا به مراحل بالاتری [نسبت به فصل قبل] صعود کنیم. این موضوع همیشه به اقبال در قرعه کشی و به خصوص شانس در بازی ها بستگی دارد.»

 

در مورد اینکه آیا بعد از گل های خورده مقابل لایپزیگ نگران است یا نه:

«من ترجیح می دهم نیمه اول را ارزیابی کنم. لایپزیگ فقط یک شوت به سمت دروازه داشت. پس از آن تعویضهایی انجام دادیم، بنابراین کنترل ما در بازی چندان خوب نبود.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید