| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ

در مورد بازیکنان ملی پوش بایرن:

«آنها را بعد از کنفرانس خبری می بینم. همه بازیکنان خوب هستند. سفر می توانست آسانتر باشد، اما هیچ کس نمی تواند در مورد مشکلات فنی کاری انجام دهد. اقدامات ریکاوری پس از تمرین انجام می شود.»

 

نکاتی را از سابیتزر درمورد لایپزیگ می پرسید؟

«من کسی نیستم که از بازیکنان چیزی بپرسم. ما همه چیز را به عنوان در کادر فنی تجزیه و تحلیل می کنیم. ما می دانیم بازیکنان لایپزیش چه کاری می توانند انجام دهند و چه کاری نمی توانند انجام دهند. من دوست دارم ایده خود را پیش ببرم و لزوما به اطلاعات شخصی بازیکنان تکیه نکنم.»

Image

درباره بازگشتش به لایپزیگ [و بازی مقابل تیم سابق]:

«به طور کلی، من واقعا مشتاق بازگشتم به آنجا هستم. ما دو سال بسیار خوب را در لایپزیگ گذراندیم و کادر مربیگری نیز خوشحال است که به آنجا برگردد. ما راه خود را خوب بلدیم. فقط باید در جهتی متفاوت به طرف رختکن تیم مهمان بچرخیم.

لایپزیگ تیم خوبی دارد و کادر خوبی دارد. هر هوادار لایپزیگ می تواند خود را خوش شانس بداند.»

Image

درباره فرم گنبری :

«البته، او گام هایی رو به جلو برداشته است. در آن زمان در هوفنهایم او بازیکنی استثنایی بود، او در بازیهای زیادی را برای ما تعیین کننده بود. او استعداد حرکت در فضا و تمام کنندگی خوب با هر دو پا را دارد.

او زمانی که خیلی فکر می کند، نقاط ضعفی دارد. او همه دلایل را برای تایید عملکردش قبل و در زمان وقفه بازیهای ملی دارد. من دلیلی نمی بینم که او باید کمتر از آنطور که در چند هفته گذشته بازی کرد، انجام دهد.»

در مورد سانه :

«عملکرد او (در تیم ملی) مانند دو هفته قبل در تیم ما خوب بود. او فوق العاده متعهد به ضد پرس، پاس گل و گلزنی بود. او بازیکنی است که یارگیری او توسط حریفان بسیار دشوار است. مطمئنا در چند هفته آینده این کار را ادامه می دهد.»

 

سابیتزر گزینه ای برای شنبه است؟

«او آنقدر با ما تمرین نکرده است. من فکر می کنم او می تواند با هر دو گزینه کنار بیاید؛ از روی نیمکت یا حضور در ترکیب اصلی. او می تواند سرمایه خوبی برای ما روی نیمکت باشد.»

Image

درباره دیویس و چند بازیکن دیگر:

«فونزی تاثیر خوبی دارد. مصدومیت آنطور که در ابتدا به نظر می رسید جدی نبود. او آماده است و در هر دو بازی (مقابل لایپزیگ و بارسلونا) در دسترس خواهد بود.

مولر و اوپا آماده هستند و گزینه هایی برای حضور در ترکیب اصلی هستند. آنها بسیار خوب تمرین کردند. توماس هنوز درد را [ماهیچه انقباض کننده اش] احساس می کند، اما مساله ای جدی نیست.

تولیسو برای بازی فردا و بارسلونا در ترکیب نیست. ما تصمیم گرفتیم که او را به تدریج در تیم تثبیت کنیم. در مورد کینگزلی، ما نظر مثبتی داریم که او می تواند مقابل بارسلونا بازی کند، اما به او هم استراحت خواهیم داد تا 7-10 روز تمرین کند تا بتواند آماده باشد و بتواند همه مسابقات را بازی کند.»

 

نظر شما درباره برگزاری جام جهانی هر 2 سال یکبار؟

«من این ایده را دوست ندارم. این برنامه بازیها فشرده تر و فشرده تر می شود. ما باید سعی کنیم در یک محدوده [زمانی] منطقی بمانیم. برعکس، بازیهای بیشتر کیفیت آنها را بهتر نمی کند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید