| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ پیش از بازی فردا

«پس از دو تساوی در بوندس لیگا، ما به چالش کشیده شدیم. ما در نقطه ای که می خواهیم باشیم نیستیم. کینگزلی کومن در تمرینات مصدوم شد، به نظر خوب نمی رسد. امیدوارم این فقط یک کشیدگی باشد. از طرف دیگر، حال یوزوآ کیمیش خوب است.

حتی اگر مارسل سابیتزر در چند هفته گذشته عملکرد بسیار خوبی بخصوص در دفاع داشته است، لئون گورتسکا فردا در کنار یوزوآ کیمیش فیکس خواهند بود. رایان گراونبرخ نیز پشت سر آنها است. من از وضعیت این پست کاملا راضی ام.

فردا سیستم چرخشی خواهیم داشت. تغییراتی رخ خواهد داد. همه آماده هستند و روحیه خوبی دارند. ما تا سه شنبه و بازی با بارسلونا زمان زیادی نداریم، بنابراین چند تغییر ایجاد خواهیم کرد.»

Image

در مورد مدیریت تیم و راضی نگه داشتن همه:

«شما همیشه باید میانجی باشید. تصمیم گیری بخشی از کار من است. حتی اگر بازی نکنید هنوز عضوی از تیم هستید. معهذا، باید تصمیمات را بپذیرید و از تیم حمایت کنید.»

 

ناگلزمن در مورد بازی بدون بازیکن شماره 9:

«هیچ مهاجمی در بازار وجود نداشت که به ما کمک کند. من قبل از لوی هرگز با یک مهاجم کلاسیک در دوران حرفه ای خود بازی نکردم و حضورش هم موثر بود. اگر یک بازیکن شماره 9 درجه یک پیدا کرده بودیم، به خریدش فکر می کردیم، اما قبلا به اندازه کافی گل زده بودیم.»

 

در مورد اینکه آیا از الان به بازی بارسلونا کر می کند:

«مهم است بازیکنانی که فردا بازی می کنند روی بازی تمرکز کنند. همه می خواهند قهرمان آلمان شوند و ما در حال حاضر اول نیستیم. همه هم می خواهند سه شنبه بازی کنند و بازی خانگی یو سی ال را ببرند.»

Image

درباره سانه:

«مصدومیت کومن تاثیری روی انتخاب لروی ندارد. او فردا بازی نخواهد کرد و به او استراحت داده می شود زیرا در بازی مقابل اینتر تحت فشار زیادی بود. ما جمال موسیلا ، ماتیس تل و سرژ گنبری را داریم که اخیرا کمتر بازی کرده اند.»

 

ناگلزمن در مورد اشتوتگارت:

«من پلگرینو ماتاراتزو را می شناسم. او تغییرات زیادی در تیم می دهد. واکنش به تغییراتش آسان نیست. گاهی با سه دفاع، گاهی با چهار دفاع. ما باید برای این تغییرات آماده باشیم. این تیمی است که می خواهد فوتبال بازی کند. و اگر به آنها فضا داده شود می توانند خطرناک باشند.»

 

درباره عملکرد سابیتزر در این فصل:

«او بهتر هم خواهد شد. او قدم هایی رو به جلو برداشته است. جا گیری او بسیار بهتر است. مساله خوب این است که او همیشه می خواهد بهتر شود و پیشرفت کند. در حال حاضر اوضاع با یوش و سابی بسیار خوب پیش می رود.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید