| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ و توماس مولر قبل از بازی فردا

توماس مولر
درباره صحبت امباپه که گفت “پاری سن ژرمن مدعی جام است”:
«همه می توانند این را برای خودشان ارزیابی کنند. ما بازی رفت را 1-0 بردیم. فکر می کنم این یک مزیت است. اما همیشه می توان باخت با یک گل در فوتبال را جبران کرد. من نظر او را درک می کنم. او اعتماد به نفس زیادی دارد.»

 

در مورد بازیکن مورد علاقه اش در پاری سن ژرمن:
«کیلیان. این یک سوال آسان است. او خاصیت انفجاری و جنگنده بودن را همراه با تصمیمات درست در محوطه جریمه دارد. تمام دنیا از تماشای [بازی] او لذت می برند. اما فردا سعی خواهیم کرد در زمین مزاحم او باشیم. اگر برنامه و نقشه ما درست کار کند، به او چندان خوش نخواهد گذشت.
من بسیار مطمئن هستم که می‌توانیم کیفیت و توان خود را به زمین بیاوریم. ما یک برنامه روشن داریم. در چنین بازی سطح بالایی شما به کمی شانس هم نیاز دارید. این بازی یک نبرد خواهد بود. اما این استادیوم و تجربیاتی که در اینجا داشتیم بیشتر مثبت است.»

Image

مولر در مورد رکورد شخصی خود در بازی‌های مقابل مسی:
«از آمار خبر دارم. در چند سال اخیر ما همیشه مقابل بارسلونا بازی کرده‌ایم. [نتیجه] معمولا برای ما خوب بوده است. آمار برای گذشته است، بنابراین من هم خیلی توجه نمیکنم و اهمیت نمی دهم. ما احساس آمادگی کامل می کنیم.»

در مورد استانیشیچ:
«ویژگی های استانی غیرقابل انکار است. در لحظاتی که فرصت بازی پیدا می کنید، باید حواستان باشد. حواس استانی جمع بود. من متقاعد شده ام که او برای این کار آماده است. می دانیم که بایرن چه چیزی در او دارند. اما زمانی که من به تیم خود نگاه می کنم، بازیکنان زیادی هستند که می توانند این کار را انجام دهند.»

در مورد زومر:
«او بسیار مثبت است. من فکر می کنم او در اینجا بسیار راحت است. ما به او اعتماد داریم. او به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد. نقاط قوت و همچنین نقاط ضعف او به خوبی شناخته شده اند. ما از بازی با هم لذت می بریم.»

Image

یولیان نگلزمن

درباره ترکیب فردا:

«هنوز تقریبا تصمیمی گرفته نشده است. من فکر می کنم استانیشیچ بازی خواهد کرد. او کمی مشکل در ران داشت اما توانست تمرین کند. او بسیار قابل اعتماد است. خوب دفاع می کند، سرعت خوبی دارد. او خودش را ثابت کرد. او نسبت به پاوارد ارجحیت دارد چون بنجی محروم است.»

 

در مورد مصدومیت نیمار:

«تغییر چندانی نمی کند. امباپه فیکس خواهد بود. این اوضاع را (نسبت به بازی رفت) تغییر می دهد. پاریس سن ژرمن با وجود مسی و امباپه در خط حمله ایده و طرح روشنی دارد. ما باید از ارسال پاس به مسی جلوگیری کنیم. اما نمی توانیم از همه چیز دفاع کنیم. یان نقش [مهمی] ایفا خواهد کرد.»

 

ناگلزمن در مورد مانه:

«او بیشتر و بیشتر ریتم می‌گیرد. فکر نمی‌کنم فیکس باشد، اما هنوز [در این مورد] تصمیم‌گیری نشده است. بازیکنان روی نیمکت باید بسته به چیزی که ما نیاز داریم، ضرباهنگ و عزم حرکت و تهدید گلزنی را ایجاد کنند. او همچنین اگر فیکس نباشد، می تواند از روی نیمکت هم تعیین کننده باشد.»

 

درباره اینکه آیا خط دفاعی پاری سن ژرمن نقطه ضعف آنهاست یا نه:

«من آن را ضعف نمی نامم، اما آنها رفتار دفاعی بسیار واضحی دارند که استفاده از آن خوب است، اما در صورت سوءاستفاده خطرناک است. من نمی خواهم چیز زیادی در مورد برنامه مان فاش کنم. اما ما می خواهیم از آن به نفع خود استفاده کنیم.»

Image

3 دفاعی یا 4 دفاعی؟

ناگلزمن:

«ما مدت زیادی است که بین هر دو سیستم جابجا شده ایم. در نیم فصل اول ما برای مدت طولانی با 4 دفاعی بازی کردیم. فردا برای چندین متغیر [در این خط] آماده هستیم. بحث سیستم نیست، بلکه مساله تقسیم فضاست. ما برای همه چیز آماده ایم.»

 

درباره وضعیت بازیکنان:

«همه سالم هستند. استانی مقابل اشتوتگارت ضربه خورد. چوپو موتینگ سرما خورده بود. دیروز هر دوی آنها را از تمرین خارج کردیم، اما امروز به حالت عادی بازگشتند.»

 

درباره امباپه:

«تعویض او در بازی اول روی پاری سن ژرمن و همچنین روی ما تاثیر داشت. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است. وقتی بازی می کند رویکرد [تیم] تغییر می کند. فردا او فیکس است. مساله در مورد حل مشکل بصورت تجمعی است. ما قطعا به خوبی آماده شده ایم.

نمی‌توانستم تصور کنم (مربی [جایی غیر از] بایرن باشم). زادگاه من 700 نفر جمعیت دارد. بازی فردا برای من مهم است. من می‌خواهم در مقطعی با تیمم لیگ قهرمانان اروپا را ببرم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید