| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ و سرژ گنبری

سرژ گنبری

«ما همیشه برای خود اهداف جدیدی تعیین می کنیم. بازی به بازی مطمئن می شویم که پیشرفت می کنیم و استراحت نمی کنیم. ما از فوتبال خود لذت می بریم و می خواهیم آن را ادامه دهیم.»

در مورد بیماری اخیر و مشکل کمرش: «حالم بهتر است. متشکرم!»

در مورد جمال موسیالا :

«او از بازی فوتبال لذت می برد. در رختکن بسیار زمین خورده و متواضع است. او هنوز کارهای زیادی در پیش دارد. آموزش در خارج از کشور به پیشرفت شما کمک می کند. به ویژه در انگلستان اکه لبته این قوی تر است و به من و او نیز کمک کرد.»

Image

در مورد دیناموکیف :

«ما برخی از بازیکنان آنها را از بازیهای ملی می شناسیم. آنها فوتبال بسیار قوی و پویایی بازی می کنند. آنها بر ثبات دفاعی و ضد حملات تاکید دارند. این را در آنالیز ویدئویی دیدیم.»

در مورد لیگ قهرمانان اروپا :

«امسال تیم های خوب زیادی وجود دارند که مدعی خواهند بود. ما جو فوق العاده ای درون تیم داریم که بسیار مهم است. ما به خوبی کنار هم هستیم. واقعا تشنه موفقیت هستیم. ما می خواهیم دوباره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم و ما تیمی داریم که می تواند این کار را انجام دهد.»

گنبری از پاسخگویی به سوالی در مورد تمدید قرارداد آینده یا احتمالی خودداری می کند: «من هنوز نمی توانم در مورد آن چیز مشخصی بگویم.»

Image

یولیان ناگلسمن :

در مورد پست دیویس :

«به طور کلی، ما متغیر بازی میکنیم. فونزی همیشه پست متفاوتی دارد. بستگی دارد چه کسی در کنار او بازی کند. این وظیفه مربی است که بازیکنان را در بهترین پست خود قرار دهد. اما من هم از بازیکنانم انعطاف پذیری می خواهم.»

در مورد گنبری :

«در گذشته او هر از چند گاهی با مصدومیت مشکل داشت. شما باید مراقب آن باشید. سرژ فوق العاده حرفه ای است. از نظر من او برای تیم بسیار ارزشمند است. سرژ همیشه لبخند بر لب دارد. او برای ما بسیار مهم است.»

در مورد کومن :

«کینگ خوب بازی می کند، اما هنوز گزینه ای برای بازی فردا نیست. ما حتی قبل از عمل جراحی تصمیم گرفتیم که باید تا دو هفته تمرین کند. او تاثیر خوبی در تمرینات گذاشت. ما می خواهیم او را به 100 در صد توانش برسانیم. او می تواند مقابل فرانکفورت برگردد.»

Image

در مورد داشتن یک تیم تقریبا کاملا آماده:

«[داشتن] یک تیم تقریبا کامل همیشه مهم است. این همیشه یک الزام است زیرا باعث بهبود رقابت می شود. درحال حاضر کوکو به زمین [تمرین] بازگشته و در حال دویدن است. اگر همه چیز خوب پیش برود، همه پس از بازی های ملی باز خواهند گشت.»

آیا کیمیش فردا استراحت می کند؟

«او قطعا بازی خواهد کرد. برای ما مهم است که او توانایی و کیفیت خود را به زمین بیاورد. ما خواهیم دید که بازی چگونه پیش می رود.»

در مورد بایرن بعنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا :

«مساله در مورد تایید این است که ما یکی از مدعیان هستیم. اگر می خواهید این عنوان را به دست آورید، باید در نهایت بیشترین بازیها را ببرید. می خواهیم این کار را انجام دهیم.»

Image

در مورد بازی فردا:

«سه امتیاز در دسترس است. ما می خواهیم پیروز شویم و در صدر گروه باقی بمانیم. دینامو کیف با خط دفاعی فشرده بازی می کند. ما می خواهیم آنها را تحت فشار قرار دهیم. اگر برنامه خود را اجرا کنیم، می توانیم تا پایان در نقش خود بعنوان تیم مدعی بمانیم.»

در مورد وقفه بازیهای ملی پیش رو:

«البته مربیان تیم ملی نیز بهترین بازیکنان خود را در زمین می خواهند. در نهایت، مهم است که ارتباط خوبی بین باشگاه ها، مربیان تیم ملی و بخش های پزشکی برقرار شود. ما باید اطمینان حاصل کنیم که به بازیکنان استراحت های لازم را می دهیم.»

در مورد رابرت پیرس که می گوید که بایرن بهترین تیم اروپا است:

«او بازیکن بزرگی بود. و وقتی بازیکن بزرگی نظری دارد، البته من به آن نظر گوش می دهم. در پایان، مهم است که چیزهایی را که دیگران می گویند، تایید کنم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید