| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ

«تا الان حالم خوب است. همه چیز خوب است. متاسفانه در بازی مقابل گلادباخ روی نیمکت نخواهم بود. هنوز در خانه قرنطینه هستم. پنج شنبه آزمایش دیگری انجام خواهم داد. دیروز آزمایش داشتم. ولی متاسفانه نتیجه آزمایش برای رفتن من به گلادباخ کافی نبود.»

 

در مورد کار در خانه:

«من کسی هستم که خیلی دوست ندارم بنشینم. ترجیح می دهم نزدیکتر باشم. اما به لطف فناوری مدرن، کارهای زیادی ممکن شده است. من خوشحالم که تا اینجای کار، همه چیز خیلی خوب پیش رفته است.»

Image

در مورد وضعیت بازیکنان:

«همه آماده هستند. فونزی و لئون به تیم بازگشتند. لوکاس یک مشکل جزئی در ساق پا داشت اما اکنون حالش خوب است. تیم ما کامل است.»

 

درباره گلادباخ :

«این کمی عجیب است زیرا آنها به نتایجی که می خواهند نمی رسند. آنها قدرت بدنی و سرعت زیادی دارند، به خصوص در حمله. آنها برنامه خوبی برای مقابله با پرسینگ حریف دارند. کار دشواری در خانه حریف و در کنار هواداران

 

درباره پرونده لوکاس هرناندز :

«اول و مهمتر از همه، این یک موضوع خصوصی است. من [در تیم] با او برنامه ریزی می کنم و هیچ اطلاعاتی که خلاف آن را بیان کند، ندارم و از جزئیاتی که در قوه قضاییه اسپانیا گفته می شود اطلاعی ندارم. ولی فرض من بر اینست که می توانم روی او حساب کنم.»

Image

در مورد کومن :

«کینگ یک فرد برجسته با شخصیتی باورنکردنی است که خوشبختانه دوباره سالم است. او یکی از بهترین وینگرهای جهان است. من دوست دارم سالهای بسیار بسیار زیادی با او کار کنم زیرا من هم به عنوان یک شخص و هم به عنوان یک بازیکن برای ارزش فوق العاده ای قائل هستم.»

 

در مورد تمجید اولی هوینس از فوتبال بایرن:

«خوشحالم که او می تواند شاهد بازی های خوبی از روی سکوها باشد. من معتقدم که فوتبال یک ورزش سرگرم کننده است. بایرن سال هاست که خیلی خوب بازی می کند و ما در حال حاضر خوب کار می کنیم. گلها به شادی در فوتبال اضافه می کنند.»

 

در مورد اینکه آیا در خانه حوصله اش سر می رود:

«احساس بی حوصلگی نمی کنم. بازی های زیادی داریم و برای آنها برنامه ریزی خواهم کرد. من همان کارهایی را انجام می دهم که معمولا در دفتر انجام می دهم. تنها تفاوت در تمرینات روزانه است و گفتگوهای شخصی [با کادر و بازیکنان] است. اخیرا زیاد تلفنی صحبت کرده ام.»

Image

در مورد لوکاس هرناندز :

«او این تصور را به من نمی دهد که چیزی مانع او شده یا مشکلاتی برای ماندن در مسیر [درست] دارد. من متقاعد شده ام که او فردا بازی خوبی را انجام خواهد داد.»

 

در مورد واکسیناسیون:

«من نظر خود را در مورد این موضوع گفته ام. اما همیشه مهم است که نظرات دیگران را بپذیریم. این چیزی است که دموکراسی از آن سرچشمه می گیرد. من طرفدار واکسینه شدن هستم، اما هر کسی می تواند و باید خودش تصمیم بگیرد.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید