| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن قبل از بازی با کلن

«آلفونسو دیویس پس از ابتلا به کرونا علائمی از میوکاردیت خفیف دارد. این اتفاق اثرگذاری نیست، اما او برای چند هفته آینده از میادین دور خواهد بود زیرا بهبودی به زمان نیاز دارد.»

 

در مورد بازیکنان بازگشته به تیم:

«هنوز هیچکس 100% آماده نیست. اوپا، تانگوی، لروی، عمر، مانو به تیم برمی‌گردند، اما به جز مانو، بقیه برای حضور در ترکیب اولیه آماده نیستند.»

کوکو تولیسو دوباره در دسترس است. کینگ هنوز در تمرینات ریکاوری است. او مصدومیت عضلانی داشت و اکنون باید به طور کامل بهبود یابد. کوکو هیچ علائمی نداشت و آماده ترین بازیکن است. لئون گورتزکا نیز هنوز از ترکیب خارج است. او تحت عمل جراحی قرار نخواهد گرفت. ما درمان با داروها را امتحان خواهیم کرد.»

 

در مورد میوکاردیت دیویس :

«ما دقیقا نمی دانیم که آیا ناشی از ابتلا به کرونا بوده است یا خیر. احتمالا همینطور هست، اما 100٪ مشخص نیست.»

Image

در مورد جاناتان آسپ ینسن :

«من چند ویدئو دیده ام، اما نه زیاد. او بازیکن جوانی است که برای آکادمی برنامه ریزی شده است. مهم است که در مراحل اولیه استعدادیابی خوب داشته باشیم تا استعدادهای خوبی را جذب کنیم. اما هنوز هم راهی طولانی برای او وجود دارد.»

 

در مورد کومان :

«من شخصا با او صحبت نکردم. من فقط آرزوی خود را برای ماندن او ابراز کردم. بنابراین خوشحالم که او تمدید کرد. افراد مسئول کار درستی انجام دادند زیرا او باشگاه های علاقه مند زیادی داشت. در اروپا او بخش مهمی از این تیم و یک انسان بزرگ است.»

 

در مورد آینده زوله :

«او پیشنهادی از باشگاه دریافت کرده است، اما هنوز آن را امضا نکرده است. چیز دیگری برای گفتن وجود ندارد. شما باید از [خود] بازیکن بپرسید. وظیفه من این است که مطمئن شوم او عملکردی عالی ارائه می دهد.»

 

بازیکنان جوان احتمالی در ترکیب فردا؟

«دو نفری که در مقابل گلادباخ (وانر و کوپادو) بازی کردند در ترکیب خواهند بود. آنها خوب بازی کردند. از نظر نگاه به آینده فکر می کنم می توانم چنین بازیکنانی را در مسیر درست هدایت کنم. البته مرحله تبدیل شدن به یک بازیکن ثابت در بایرن البته بسیار مهم است. ما باید راه حل های خلاقانه ای پیدا کنیم تا استعدادهایی مانند پل وانر چشم اندازهای خوبی در باشگاه داشته باشند.»

Image

نقل و انتقالات ژانویه؟

«من همیشه به نقل و انتقالات فکر می کنم. این بخشی از کار من است. من همیشه از طرفداران سرسخت نقل و انتقالات زمستانی بوده ام. اینکار نفسی تازه به تیم می دهد. اما انتقالات در ژانویه همیشه پیچیده و گران هم هست. ما مجبور نیستیم با کسی قرارداد امضا کنیم. ما با گزینه ها صحبت می کنیم.

ما در مورد آن در داخل باشگاه بحث خواهیم کرد. اما باید یک راه حل معقول اقتصادی نیز وجود داشته باشد. به هر حال، ما در زیبنا اشتراسه چاه نفت نداریم.»

 

در مورد کلن :

«آنها روی سانترها بسیار خطرناک هستند. آنها خیلی خوب دفاع می کنند و دستور کار واضحی دارند. آنها همچنین در ضد حملات بسیار خطرناک هستند. حیف که تقریبا هیچ تماشاگری در استادیوم وجود ندارد. احتمالا یک بازی عالی خواهد بود بین دو تیم خوب خواهد بود.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید