| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن پیش از بازی فردا

درباره لواندوفسکی :

«او در چند روز گذشته بسیار خوب تمرین کرده و در بازی فردا فیکس خواهد بود. نظر من در مورد لوی مشخص است. وضعیت قرارداد او مشخص است. بقیه کار مربوط به باشگاه است. می توانید از این بازیکن یا حسن بپرسید.»

 

درباره اولین فصل حضورش:

«نیم فصل اول را دوست داشتم، اگرچه پیش فصل خوبی نداشتیم و بازیکنان جوان زیادی داشتیم. از نظر تاکتیکی، بازی های فوق العاده ای انجام دادیم. من از [عدم] ثبات در نیمه دوم فصل خوشم نیامد.

غیبت من بعلت کووید برای من غیرمعمول بود زیرا قبلا هرگز بازی ها را از دست نداده بودم. غیبت بازیکنان به دلیل کووید نیز برای ما هزینه داشت. ما در همه آمارها نسبت به فصل گذشته بهتر بودیم – به جز تبدیل فرصتها به گل.

فصل آینده مربی آزاردهنده تری خواهم بود که بیشتر مربیگری خواهم کرد. چند هفته تعطیلات دارم اما زیاد اینجا خواهم بود. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و به برنامه ریزی تیم با برازو ادامه خواهیم داد. مسابقات بین المللی طی تعطیلات تابستانی وجود دارد.

ما تمرینات خود را از 8 جولای آغاز خواهیم کرد. سفر به ایالات متحده برای جولای برنامه ریزی شده است، بنابراین ما نمی توانیم تمرینات زیادی در آنجا انجام دهیم. سپس جام جهانی را داریم. پس از چنین تورنمنتی، بازی های بزرگ بیشتری در بهار دنبال خواهد شد که در برنامه معمولی اینطور نیست.»

Image

در مورد وضعیت بازیکنان:

«مارک و کوکو بیمار هستند، مارک آنفولانزا دارد. کوکو یک بیماری مشابه داشت و دیروز نیز مشکل گوارشی داشت. آنها احتمالا با تیم به ولفسبورگ سفر نخواهند کرد.

از الان، استانیشیچ در بازی فردا فیکس خواهد کرد. او بازیکن بسیار قابل اعتمادی است که همیشه عملکرد خود را به میدان می آورد. به عنوان یک مربی، شما می دانید که چه چیزی در او دارید. او بازی های خوبی داشته است. رقابت در فصل آینده آسان تر نخواهد شد. اما اوضاع در بایرن اینگونه است.»

 

در مورد وانر :

«او 16 سال دارد. او بازیکن بسیار با استعدادی است که پتانسیل بالایی دارد، اما هنوز زمان دارد. عجله ای وجود ندارد. من گفتم به بازیکنان جوان زمان بیشتری برای بازی می دهم، اما به خاطر بازی ماینتس و پویایی پس از آن اوضاع کمی تغییر کرد. ما باید آرامش خود را حفظ کنیم.»

Image

درباره رابطه اش با لواندوفسکی :

«من با او صحبت می کنم. با او تبادل نظر خوبی دارم. مجبور نیستم هر هفته آنچه را که هفته گذشته گفته ام تکرار کنم.»

 

لواندوفسکی در رسانه های لهستانی از سیستم [باشگاه] گلایه کرد؟

+ناگلزمن:

«او گلایه نکرده است. او گفت اشتباه ترجمه شده است. از نظر آماری، او دو سانتر کمتر از فصل گذشته دریافت کرد. او با 150 تلاش در بوندسلیگا بیشترین شوت داخل چارچوب را دارد؛ 50 شوت بیشتر از نفر دوم.»

 

آیا بایرن از فروش لواندوفسکی امتناع می کند؟

+ناگلزمن:

«من فرد مناسبی برای پاسخ به این سوال نیستم. این همیشه تبادل نظر بین من، برازو و الیور کان است. من مهمتر از آنها نیستم.»

Image

در مورد صفحه نمایش دیواری جدید:

«این صفحه نمایش برای اهداف آزمایشی وجود داشت و من متوجه شدم که کیفیت آن خوب است. این ابزار مهمی برای ارائه بازخورد فوری از آنچه بازیکن در زمین انجام می دهد است. ما همچنین یک سیستم دوربین جدید داریم.»

 

درباره مزروعی و گراونبرخ :

«مذاکره و قرارداد با هیچیک از این دو هنوز تمام شده نیست.در مورد مزورعی نزدیک به تمام کردن معامله هستیم. اگر آنرا قطعی کنیم، خوشحال خواهم بود. او در طی اولین گفتگویمان گفت که میخواهد برای بایرن بازی کند و ما به دلایل بیشتری برای متقاعد کردن نیاز نداشتیم. او مشتاق پیوستن به ماست. ما به بازیکنانی مثل او نیاز داریم. خوشحال خواهم شد که بازیکنان با چنین عطش و اشتیاقی به ما ملحق شوند. در رابطه با گراونبرخ هنوز به پایان معامله نزدیک نشده ایم.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید