| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن

«ما آنجایی که می خواهیم باشیم نیستیم؛ ما هنوز در رتبه دوم هستیم. ما زمان استراحت نداریم. مهم نیست حریف کیست. شما همیشه باید با تمام توان تلاش کنید. ما باید فردا هم این کار را بکنیم.»

 

در مورد تمدید قرارداد گورتسکا :

«من بسیار خوشحالم که لئون تمدید کرد ، این نشانه خوبی است. با یوش، دو بازیکن بسیار مهم اکنون تمدید کرده اند. یکی از عوامل کلیدی در رقابت های بین المللی این است که روابط خوبی در باشگاه و تیم داشته باشیم.»

 

گورتسکا استراحت می کند؟ سابیتزر فیکس خواهد بود؟

+«لئون در بارسلونا خوب بازی کرد. من قصد ندارم فردا به او استراحت بدهم. البته او می خواهد عملکرد خوبی در برابر باشگاه دوره جوانی اش نشان دهد. در مورد سابیتزر من هنوز تصمیم نگرفته ام.»

Image

سیستم چرخشی در بازی فردا؟

+«بازخورد بازیکنان مثبت است، هفته آینده یک هفته عادی و غیر فشرده داریم. ما همچنین از سیستم چرخشی استفاده می کنیم، اما قرار نیست ریتم خود را خیلی به هم بزنیم.»

 

در مورد کینگزلی کومن :

«کینگزلی کومن دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفت. او دارای آریتمی قلبی جزئی [ضربان نا منظم قلب] بود. او مدام نفس خود را از دست می داد. او سه شنبه تمرینات قلبی را آغاز می کند. او بیش از یک هفته و نیم از ترکیب خارج نخواهد بود.

ما تقریبا یک تیم کامل داریم. علاوه بر کومن کوکو تولیسو نیز بازی فردا را از دست خواهد داد. او هنوز در ناحیه ساق پا درد دارد. هنوز نمی تواند با تیم تمرین کند.

وضعیت کومن به آن بدی که به نظر می رسد نیست. بسیاری از مردم این مشکل را دارند. او هر از گاهی می گفت که همیشه خوب نفس نمی کشد. چندین آزمایش را انجام داد. او سپس در مرکز قلب آلمان بود. حالش خیلی خوب است. وقتی آسیب خوب شد، دوباره تمرین را شروع می کند.»

Image

در مورد عمر ریچاردز :

«او تاثیر قابل قبولی را ایجاد می کند. در انگلستان بازی ترکیبی کمتری داشت. در حال حاضر او هنوز در برخی موقعیت ها کمی بیش از حد ریسک می کند. این تنها مشکل است. او دریبل خوب و تمام کنندگی خوبی دارد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید