| | |

کنفرانس مارکو رزه سرمربی بروسیادورتموند

«نبود بازیکنان ملی پوش و چند مصدوم آسان نبود. ابتدا روی چند مورد کار کردیم، سپس بچه ها چند روز استراحت داشتند. حالا بازیکنان بتدریج برمی گردند و از روز جمعه برای بازی با لورکوزن آماده می شویم.

تورگان هازارد به چند روز استراحت بیشتر نیاز دارد. امره جان و نیکو شولتز نیز همچنان غایب هستند.

اوضاع برای متس هوملس تا اینجا خوب پیش می رود. ما در حال صحبت کردن و گوش دادن به توصیه های کادر پزشکی هستیم. او زمان زیادی را در تمرینات و پیش فصل نداشته است. ما باید به تدریج او را در بازی ها تثبیت کنیم و به او را به تناسب اندام برسانیم. امیدواریم او به زودی 100 درصد آمادگی برسد و در دسترس باشد.»

Image

«[با توجه به مصدومیت جیووانی رینا در تیم ملی آمریکا] بنظر می رسد حال یول [یولیان برانت] خوب است. بنابراین به نظر می رسد که او [برای جایگزین شدن بجای رینا] آماده است. او در پیش-فصل عالی بود، بعد باید قرنطینه می شد. اما در پاهای او زمان دو هفته ای برای تمرین و بازی وجود دارد.

توماس مونیر نیز از تیم ملی بلژیک مصدوم برگشت. مارکو رویس نیز هنگام بازی در تیم ملی آلمان دچار مصدومیت شد. او تحت درمان قرار گرفت و ما تصور می کنیم که می تواند شنبه بازی کند.»

 

درمورد بازیکن جدید تیم:

«آنچه مهم است این است که مارین پونگراچیچ به سرعت در این باشگاه بزرگ مستقر می شود. اگر بتواند از پتانسیل های خود استفاده کند، بازیکنی است که می تواند به بوروسیادورتموند کمک کند زیرا از آمادگی بدنی بسیار خوبی برخوردار است، بسیار سریع است، از نظر بدنی قوی است و ساخته شده برای یک دفاع وسطی برای تیمی که می خواهد از بالا دفاع کند. پونگراچیچ می تواند در حال حاضر اولین بازی خود را در تیم زنبورها مقابل لورکوزن جشن بگیرد.»

Image

درمورد تیم حریف:

آنها رقبای ما در مبارزه برای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان هستند. حریفی در سطح ما هستند. لورکوزن بدون توپ بسیار جنگنده است. آنها سعی می کنند توپ را سریع به دست آورند و هنگام تغییر بازی خطرناک هستند. یک تیم قوی. ما منتظر یک بازی فشرده و پر تنش هستم.»

Image

«گرگور کوبل ما را از نظر حضور در بازی و از طریق جذابیت شخصیتی متقاعد کرده است و او انسان خوبی است. در اولین تماس تلفنی ما او حدود 20 بار واژه “خوب” را بکار برد، که احتمالا به این معنی است که او از بودن در اینجا خوشحال است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید