| |

کنفرانس مطبوعاتی آدی هوتر اختصاص به بازی امروز با آرمینیا بیله فلد

 

هوتر به طور سنتی از تیم حریف تعریف می کرد:

“آرمینیا خوب کار می کند. علی رغم اینکه تیم امتیاز کمی می گیرد ، اما آنها زیاد شکست نمی خورند زیرا سخت کار می کنند و تعداد کمی گل دریافت می کنند. حال و هوای یک بازی پر افت و خیز را داریم. ” هوتر در آرمینیا سه بازیکن را به عنوان یک بازیکن جدا کرد: “ریتسو دون از نظر خلاقیت بازیکن اصلی است ، فابیان کلوس گلزن تیم ، استفان اورتگا یک دروازه بان عالی است.”

وضعیت
طبق گفته هوتر ، سباستین رودی در تمرین شرکت کرده و احتمالاً در برنامه مسابقه نیز حضور خواهد داشت. مارتین هینترگر در مسابقه گذشته از ناحیه پا مشکل داشت اما به احتمال زیاد او در این بازی بازی خواهد کرد. آیمن بارکاک به دلیل شکسته شدن کارت های زرد این مسابقه را از دست خواهد داد.

️ درباره کارهای نیم فصل دوم ، هوتر به شرح زیر پاسخ می دهد

“در حالت ایده آل ، ما باید امتیاز کافی برای انتخاب شدن در مسابقات اروپا در پایان فصل داشته باشیم. بچه ها به انگیزه بیشتر نیاز ندارند ، آنها در مسیر درست قرار دارند. ما هم مثل آرمینیا در شرایط خوبی هستیم. ”

در مورد مقایسه با فصل گذشته:

“از زمان مربیگری اینتراخت فرانکفورت ، ما 27 امتیاز را در چهار بخش از پنج بخش فصل جمع کرده ایم. تنها استثنا نیمه اول فصل گذشته است که تعداد باورنکردنی بازی داشتیم. شکست دادن ما دشوار است و اگر بخواهیم به لیگهای اروپایی صعود کنیم، باید در همین نیم فصل دوباره همین تعداد امتیاز را بدست آوریم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید