سولسشایر لایپزیگ

کنفرانس مطبوعاتی اوله گونار سولسشائر پیش از نیمه نهایی فردا با منچسترسیتی

سولسشائر و تیمش فرداشب در چهارچوب دیدارهای کارابائو کاپ به مصاف منچسترسیتی و گواردیولا می‌روند

سولسشر در کنفرانس مطبوعاتی به مسائلی از جمله قدرت تیمش اشاره کرد

“آیا جام لیگ برای ما مهم است؟🔻

هر بازی برای ما مهم است و نیمه نهایی فرصتی برای صعود به فینال و دور بعدی است و برای این تیم یک گام بسیارم بسیار بزرگ است که پس از این همه پیشرفت در 12 ماه گذشته دست خود را بر روی جام قرار دهند. بهانه ای نیست.

این دو تیمی هستند که می خواهند به فینال برسند و ما چهار روز کامل بعد از بازی با ویا داشتیم ، امیدوارم که انرژی تازه تری داشته باشیم. فصل سختی است اما ترکیب چرخشی به ما کمک می کند. داشتن انرژی تازه مهم است.

شما هرگز نمی دانید که گواردیولا درم مقابل شما چه سیستمی بازی خواهد کرد ، اما همیشه باید در مقابل منچسترسیتی خیلی خوب دفاع کنید. و همچنین داشتن توپ در نیمه زمین آنها همیشه سخت است.

ما برای رسیدن به نیمه نهایی کار بسیار خوبی انجام دادیم. احساس می کنم از ماه آگوست به طور قابل توجهی پیشرفت کرده ایم. ما در حال پیشرفت هستیم و یک قدم به فینال نزدیک شده ایم.

البته ، ما از داشتن ادینسون ناامید شده ایم. او و فیل جونز تنها کسانی هستند که برای ما در دسترس نیستند ، ولی وضعیت خوب است.

کمک مربی فلچر؟🔻

او DNA منچستر یونایتد دارد و ما جای خالی داشتیم زیرا مارک دمپسی به آکادمی رفت. ما احساس کردیم که او در آنجا بسیار با ارزش است ، او با تیم زیرخ 16 سال درخشان کنار آمد.
مهم این است که ما بازیکنان سابق خود را که قبلاً در جاهای دیگر کار کرده اند ، بیاوریم. من همچنین پس از کار با مایک فلان ، سر الکس و کارلوس کی روش به باشگاه دیگری رفتم. هر کس ایده های مختلفی دارد. و فلچ نیز ایده های خاص خود را دارد ، او تیم مربیگری ما را بهترم خواهد کرد.

آخرین بازی برابر منچسترسیتی؟ 🔻

هیچ عامل خاصی در بازی ما وجود نداشت ، شاید به این دلیل که سیتی در بازی خود کمی متواضع تر بودند.

قرنطینه ملی؟ 🔻

این یک شرایط دشوار برای همه است ، یک آزمایش واقعی که از مارس سال گذشته در حال انجام است. ما افتخار داریم که در این شرایط فوتبال بازی می کنیم و امیدوارم بتوانیم ادامه دهیم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید