| | |

کنفرانس مطبوعاتی توماس مولر بازیکن تیم ملی آلمان

در مورد بازگشتش به تیم ملی آلمان:

«قرنطینه شدن توسط فدراسیون کمی بیشتر طول کشید. دقیقا نمی دانم چه مدت طول کشید. تیم خیلی خوب از من استقبال کرد. ما همدیگر را از بازی در بوندسلیگا می شناسیم؛ مقابل هم یا با هم بازی می کنیم. همه چیز تاکنون خوب پیش رفته است.»

Image

درباره گل شب گذشته کای هاورتز :

«وقتی در فینال لیگ قهرمانان همراه تیم خود بازی می کنید، این موضوع به شما اعتماد به نفس می دهد که می توانید در بالاترین سطح بازی کنید. و هنگامی که بتوانید اثر خود را در چنین بازی با سطح بالا بگذارید، این گلزنی همچنین به او در بازی های آینده اعتماد بنفس می دهد.»

 

در مورد نقشش در تیم:

«من می خواهم آنچه را که در یک و نیم سال گذشته باعث قدرت من شده است، وارد زمین کنم. من می خواهم راه را برای بقیه تیم نشان دهم. بسیار باانگیزه هستم و می خواهم کاتالیزوری باشم که بتواند موتور توربوی تیم را دوباره راه اندازی کند.»

Image

مولر در مورد کنار گذاشته شدن از تیم ملی از سال 2018 :

«البته آن زمان برای من این موضوع یک شکست شخصی بود. اوضاع برای من خوب پیش نمی رفت. من در آن زمان تصمیم یوگی لوو را درک کردم، اما [ناراحتی من] بیشتر بخاطر روش ابلاغ تصمیمش بود.»

 

درمورد پست بازی:

«من در پست [هافبک] وسط احساس راحتی می کنم. همچنین از اینکه درگیر کارهای دفاعی باشم خوشحالم. حرکت به جلو [شرکت در کارهای تهاجمی] برای من بسیار مهم است. من به بازیکنان ترکیبی و بازیکنانی نیاز دارم که در فضاها توپ را بخواهند. به محض دیدن یک متر فضا، می خواهم حمله را با یک پاس شروع کنم.»

Image

درباره تغییرات در تیم ملی در زمان برگشتش:

«در اینجا برای من هیچ چیزی جدید به نظر نمی رسد. من همیشه بازیهای تیم ملی را تماشا کرده ام و مدتی است که بازیکنان جوان را می شناسم. ما به اینجا آمده ایم تا با هم به کارهای بزرگ برسیم. در طول این شش هفته، ما یک تیم واحد خواهیم بود و همه این را خواهند دید.»

 

درباره مذاکرات با لوو :

«ما چندین بار تلفنی صحبت کردیم. اولین مکالمه درباره این بود که از هم چه انتظاری داریم. سپس گفتگوهای دیگری نیز انجام شد که در آنها ما به جزئیات پرداختیم. ما این احساس را داشتیم که هر دوی ما کاملا خواهان موفقیت در یورو هستیم.»

Image

در مورد زوله :

«نیکی مصمم است و می خواهد از زمان حضورش در اینجا برای اثبات آن به همه استفاده کند. همیشه انتقاداتی وجود دارد. پس از مصدومیت جدی او، مسلما اوضاع برای او آسان نبود. اما این امر باعث انگیزه بیشتر شما می شود.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید