سولسشایر لایپزیگ
| |

کنفرانس مطبوعاتی سولسشایر قبل از بازی با لیورپول

به گزارش فوتبال۷۲۴ در بازی هفته ۱۸ لیگ برتر دو تیم لیورپول و منچستر یونایتد صدرنشینان لیگ برتر به دیدار یکدیگر می‌روند
لیورپول با ۳۳امتیاز دوم است و این بازی به نوعی از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار است درحالی که منچستر یونایتد با ۳۶امتیاز صدرنشینی میخواد با پیروزی بر لیورپول صدرنشینی خود را تثبیت کند

اوله‌گونار‌سولسشائر درباره این بازی ساعاتی قبل در‌کنفرانسی شرکت کرد

سولسشر 🔻

“ما همیشه از بازی در مقابل تیمهایی با این کیفیت و قدرت بالا خوشحال هستیم. فرم دیگر در این مسابقه مهم نیست. وقتی به آنفیلد می روید بازی بسیار خوبی برای بازیکنان و هواداران است. من واقعاً منتظر آن هستم.

او درباره حواشی بازی گفت🔻

شما در ماه ژانویه در لیگ برتر چیزی کسب نمی کنید ، بنابراین این مهم نیست. آنچه مهم است این است که در پایان فصل کجا هستید.

اوله درباره بازیکنان جدیدش گفت 🔻

تازه کارهایی که من امضا کرده ام آرون ، دبیک ، هری – کمی بیشتر اینجا بوده اند و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد استانداردها و فشار بر بازیکنان منچستر یونایتد دارند. تیم قوی تر می شود!

“نظرات کلوپ در مورد داوری 🔻

من فکر نمی کنم کار من مشاوره دادن به داوری باشد ، آنها در کارهایی که انجام می دهند تبحر دارند و این اصلاً چیزی نیست که من در مورد آن فکر کنم. من برای یورگن احترام زیادی قائلم ، و اصلاً نگران سخنان او نیستم.

اوله درباره وضعیت تیم گفت 🔻

ما الان بهتر از یک سال پیش هستیم و پس از آن ما مسابقه را پس از ضربه سر ون دایک از دست دادیم و همچنین در آخرین ثانیه های بعد از کرنر خود با ضد حمله توانستیم گل بزنیم
امسال قهرمانی فشرده تر است. در چند سال گذشته ، 2 تیم بودند که تا پایان ماه اکتبر از بقیه جدا شدند! اما اکنون نیمی از فصل گذشته است و ما چنین تصویری را نمی بینیم.ما می دانیم که می توانیم هر حریف را در هر روز شکست دهیم. اینکه بتوانیم با این احساس وارد این مسابقه شویم که تا آنجا که می توانیم بازی کنیم ، می توانیم پیروز شویم احساس خوبی است. ما به عواقب آن فکر نمی کنیم. این یک تست و بررسی واقعیت است.

اوله درباره وضعیت مصدومین 🔻

ما به اندازه آنها بازیکن مصدوم داریم! این فوتبال است. فردا می خواهم به همه فرصتی بدهم تا ثابت کنند برای بازی آماده هستند. آنتونی در دسترس خواهد بود. تنها کسانی که قطعاً در دسترس نخواهند بود ، براندون [ویلیامز] و فیل جونز هستند. آنها قطعاً قادر به بازی نخواهند بود.

او درباره ذهنیت تیم گفت 🔻

ذهنیت ما این است که سخت کار کنیم ، فروتن باشیم و ببینیم چه چیزهایی را می توانیم از این بازی بدست آوریم. “

به گفته دیگران پیروزی برابر لیورپول برای همه تعجب آور است🔻

“مسابقه بعدی همیشه مهمترین مسابقه برای ماست. جایگاهی که در لیگ هستیم اعتماد به نفس بیشتری به ما می دهد و نشانه بهتر شدن ماست. بازی با قهرمانان با آمار شگفت انگیز در آنفیلد یک چالش بزرگ برای ما است. چرا همه را غافلگیر نمی کنیم؟موقعیت فعلی ما در جدول نتیجه تمام تلاش ماست. ما لیاقت این را داریم که اکنون جایی که هستیم باشیم ، اما اگر شش هفته پیش از آنها در این مورد سوال می کردید تعداد کمی از آنها انتظار داشتند که در آنفیلد پیروزی خود را بدست آوریم

در مورد اینکه اگر باشگاه نتواند قهرمان لیگ برتر شود ناامید کننده خواهد بود:🔻

“من فکر نمی کنم که در این فصل به کجا ختم می‌شود. ما جاه طلبی برای پیروزی در هر مسابقه را داریم و خوشحالم که بازیکنان همان فکر را می کنند. ما کار درستی انجام می دهیم. برای ما این مسابقه فرصتی است تا خود را محک بزنیم و ببینیم واقعاً کجا هستیم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید