سیمئونه منچسترسیتی
| | | | | | |

کنفرانس مطبوعاتی سیمئونه و کوکه پیش از بازی برگشت اتلتیکومادرید و منچسترسیتی

فوتبال724– ترکیب دفاعی 5-5-0 دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید باعث شد که آنها در جریان شکست 1-0 خود در بازی اول در ورزشگاه اتحاد در 5 آوریل موفق به ثبت حتی یک شوت به سمت دروازه حریف نشوند و پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی گفت: “در ماقبل تاریخ، اکنون و در 100000 سال بعد، حمله به 5-5-0 بسیار دشوار است.”

سیمئونه در کنفرانس خبری روز سه شنبه در پاسخ به سوالی درباره انتقادات گسترده از رویکرد بازی رفت اتلتیکو گفت:

من همیشه خودم را به جای مربیانی که با آنها رقابت می کنم قرار می دهم.

راه‌های متفاوتی برای ابراز وجود وجود دارد. روزنامه‌نگاران، بازیکنان سابق، افرادی که برای مدت طولانی بازی نکرده‌اند و می‌خواهند چیز دیگری بگویند در ابراز نظرات و کلمات آزاد هستند.

هرکسی می‌تواند نظری داشته باشد.

اتلتیکو در بازی رفت مقابل سیتی در بهترین فرم فصل خود در هشت بازی بدون باخت به میدان رفت – اما اکنون پس از شکست در منچستر با باخت 1-0 مقابل رئال مایورکا در لالیگا، در دو بازی اخیر خود شکست خورده است.

سیمئونه در پاسخ به سوالی درباره تاکتیک هایش برای بازی برگشت چهارشنبه گفت:

ما از کاری که انجام می دهیم دور نمی شویم.

بیایید امیدوار باشیم که بتوانیم ترکیب بهتری داشته باشیم، انتقال های سریع تری داشته باشیم، از ضد حملات با دقت بیشتری بهره ببریم و بازیکنان باتجربه ما بتوانند شب فوق العاده ای داشته باشند… در یک بازی، هر چیزی ممکن است رخ دهد.

کوکه کاپیتان اتلتیکو – که پس از بازی رفت از اظهار نظر “ماقبل تاریخ” گواردیولا عصبانی بود و در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد – نیز روز سه شنبه از سبک اتلتیکو دفاع کرد.

او گفت:

افراد بیرون می‌توانند هرچه می‌خواهند بگویند، اما ما برنامه‌ای داریم و سعی می‌کنیم آن را در واندا اجرا کنیم.

هرکسی فلسفه بازی خود را دارد. من واقعاً دوست دارم منچسترسیتی سیک خودش را بازی کند، و من عاشق بازی اتلتیکو مادرید، با اشتیاق، اشتیاق و شور هستم. من این دو سبک را دوست دارم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید