سولسشائر مگوایر
| | | |

کنفرانس مطبوعاتی شاطین سرخ : اوله گونار سولسشائر ، هری مگوایر و فرد

فوتبال724- از سری مسابقات پریمیرلیگ انگلستان چلسی و منچستریونایتد به تساوی بدن گل رسیدند. سولسشائر سرمربی شیاطین سرخ و مگوایر و فرد بعد از بازی پاسخگوی خبرنگاران بودند.

سولسشائر بعد از دیدار با چلسی گفت:

بدیهی است که دو تیم خوب، چندین مدافع و دروازه بان با کیفیت وجود دارد، حریف دو سیو خارق العاده از مارکوس انجام داد. به طور کلی، بازی برابر بود، اما احساس کردم اگر یک برنده وجود داشته باشد، ما خواهیم بود.

سولسشائر:

همه ما به یاد می آوریم که پس از آخرین پیروزی در پاریس چه اتفاقی برای ما افتاد، بنابراین برای ما مهم بود که ثابت کنیم می توانیم با تیم های خوب رقابت کنیم.

ما روند مسابقه را کنترل کردیم. واقعاً احساس نمی کردم تحت فشار هستیم. در نیمه دوم حتی احساس کردم که داریم آنها را تحت فشار قرار می دهیم. فقط باید به دروازه بان حریف تبریک بگویم، آن دو سیو فوق العاده بود.

هر تیم سبک ها و روش های مختلف بازی دارد. بازی در برابر این ترکیب با سه دفاع میانی و سه مهاجم همیشه دشوار است. آنها فصل گذشته ما را در جام شکست دادند، اما امروز ما بیشتر به پیروزی نزدیک شده بودیم.

هری مگوایر:

اگر این کار را انجام دهید همیشه ریسک می کنید. شاید هری دفعه بعد باید مراقب باشد.

درباره ادینسون کاوانی:

او بازیکن عالی است. خیلی خوب می شود اگر او گل می‌زد.

آسان است که یک هوادار باشی و بگویی چه کسی باید بازی کند و چه کسی نباید. آنها نمی دانند در رختکن چه خبر است. بازیکنان خسته هستند، آنها مسابقات ملی را انجام داده‌اند آنها به باشگاه برمی گردند و هنوز هم هر 3 روز بازی می کنند.

آخرین بار بعد از بازی در پاریس چیزهای زیادی را از دست دادیم. این بار با یک بازی خوب شروع کردیم. ما می توانستیم برنده شویم، اما نتیجه مساوی نتیجه ای است که می توانیم از آن شروع کنیم و به جلو حرکت کنیم.

فرد در مورد کاوانی:

او یک فوروارد باورنکردنی است. ادینسون گلهای زیادی برای اروگوئه و پاری سن ژرمن به ثمر رسانده است. من اطمینان دارم که او سود زیادی برای ما خواهد داشت. کاوانی دائماً گل را هدف می گیرد. من مطمئن هستم که مهاجمان جوان ما می توانند چیزهای زیادی از او یاد بگیرند.‌‌

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید