| | |

کنفرانس مطبوعاتی مارکو رزه سرمربی بروسیا دورتموند

در مورد حریف:

«من منتظر تیمی هستم که کیفیت واقعی داشته باشد و در شرایط عالی بتواند هر تیمی را در بوندسلیگا شکست دهد. من این تیم را می شناسم. آنها هر کاری را که بتوانند انجام خواهند داد تا در این بازی بزرگ خانگی مقابل مهمان قوی از دورتموند در استادیوم خودشان پیروز باشند.

Image

با این حساب و با توجه جو پر تنش در گلادباخ بخاطر حضور من روی نیمکت دورتموند، ما باید آماده باشیم تا همه چیز را به کار بگیریم و سعی کنیم فوتبال خود را در زمین بازی کنیم.

نتایج مهمترین چیز در فوتبال است تا بتوانیم اعتماد بازیکنان را نسبت به کاری که انجام می دهند افزایش دهیم. در حال حاضر خیلی چیزها بسیار خوب کار می کنند. اما ما باید طی 90 دقیقه کامل بازی را به طور جدی پشت سر بگذاریم. در بوندسلیگا اگر کمی کند بازی کنی یا ایستایی داشته باشید، سریعا ممکنست ببینید که توی دردسر افتادید.»

 

در مورد بازیکنان:

«توتو هازارد هنوز گزینه ای برای بازی در 90 دقیقه نیست. توتو نتوانست در تمرین روز بعد از بازی با یونیون شرکت کند زیرا کمی درد داشت. با اینحال، دیروز او کاملا درگیر تمرین بود و بنابراین یک گزینه بای بازی است. او برای بازی ما مهم است و در نتیجه می تواند سریعا زمان بیشتری در بازی حضور داشته باشد. همین امر در مورد نیکو شولتز نیز صادق است. اگر وضعیت برای او به همان خوبی پیش برود، مثل زمانی که او دوباره مثل بار اول در تمرینات تیمی شرکت کرد، به ترکیب باز خواهد گشت.

Image

چند نفر مانند یولیان برانت و امره جان را در مسیر درست می بینم، اما هنوز چند روز طول می کشد. علاوه بر این، داکسو (دن-اکسل زاگادو) دیروز برای اولین بار کمی تمرین با تیم انجام داد. با اینحال، ما هنوز باید در مورد او صبور باشیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید