| | |

کنفرانس مطبوعاتی هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ و آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم

هانسی فلیک در شروع کنفرانس مطبوعاتی از خبرنگاران می خواهد که در مورد اظهارات روز شنبه یا بیانیه باشگاه چیزی نپرسند:

«من همه چیز را روز شنبه گفتم. لطفا امروز فقط سوال مربوط به فوتبال را بپرسید.»

Image

«لئون گورتسکا به تمرین بازگشت و فردا در دسترس خواهد بود. در مورد رابرت لواندوفسکی بازی فردا هنوز خیلی زود است. امیدواریم که او شنبه برگردد.»

دلیل اعلامیه من در روز شنبه این بود که بازیکنان از شخص من مطلع شوند، زیرا شایعات زیادی وجود داشت. برای من، گام منطقی بعدی اطلاع رسانی به رسانه ها پس از آن بود. [تیم] هفته های گذشته آرامش خاصی نداشته است. اما تیم فوق العاده متمرکز است. بازیکنان همیشه سعی می کنند بیشترین بازدهی را از خود داشته باشند. این کیفیت این تیم است. من به آنها بسیار افتخار می کنم.»

در مورد سوپرلیگ اروپا :

«من در حال حاضر موضوعات دیگری دارم که من درگیر انها هستم. من تمام جزئیات را نمی دانم، اما فقط می توانم از باشگاه و دورتموند حمایت کنم. این برای فوتبال خوب نیست.»

«اکنون پنج بازی برای انجام باقی مانده است. ما آخر هفته گذشته گام مهمی برداشتیم. اکنون در مقابل لورکوزن با تیم خوبی روبرو خواهیم شد که در سطح بالایی بازی می کند. بنابراین فردا به یک عملکرد عالی نیاز خواهیم داشت.»

Image

در مورد فصل:

«البته ما می توانستیم بهتر عمل کنیم و بیشتر ادامه دهیم. ما در مهمترین مرحله مصدومیت زیادی داشتیم، اما تیم واقعا خوب ظاهر شد. ما علیرغم حذف، پاریس را با سر بالا ترک کردیم. شکستها بخشی از ورزش و زندگی هستند. اکنون هدف اصلی ما بدست آوردن عنوان لیگ است.»

Image

فلیک : «اکنون ما باید کار خود را انجام دهیم. ستاره پنجم هدف بزرگ ما است، سپس می توانیم با هم جشن بگیریم. من همچنین می خواهم دوباره از باشگاه تشکر کنم. به همین دلیل من واقعا می خواهم عنوان بوندس لیگا را بدست آورم – و سپس با هم جشن می گیریم »

در مورد لورکوزن و بازی فردا:

«من مدتهاست که هنس ولف را می شناسم. امیدوارم که او بتواند از شانس خود در لورکوزن استفاده کند. آنها تیم بسیار قدرتمندی دارند و سرعت فوق العاده بالایی دارند. ما باید از اینکه آنها بازی خود را انجام دهند جلوگیری کنیم.»

 

آخرین وضعیت مصدومین باشگاه:

Image

رابرت لواندوفسکی در روند بهبودی خود پیشرفت خوبی دارد اما برای بازی روز سه شنبه مقابل لورکوزن حضور نخواهد داشت. این مهاجم در دیرترین زمان مقابل ماینتس به میدان می رود. [کیکر]

Image

سرژ گنبری در قرنطینه باقی مانده و همچنین انتظار می رود بازی روز سه شنبه مقابل لورکوزن در ترکیب نباشد.[کیکر]

Image

لروی سانه در جریان بازی روز شنبه مقابل ولفسبورگ از ناحیه آرنج آسیب دید. این وینگر تحت اسکن MRI قرار گرفت که آسیب دیدگی جدی نشان نداد. [بیلد]

لئون گورتسکا (مشکلات عضلانی) 30 دقیقه تمرین با تیم را به پایان رساند و اکنون یک جلسه اضافی انفرادی را انجام داد. دیروز مارک روکا (زانوی کبود شده) بصورت انفرادی تمرین کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید