| |

کنفرانس مطبوعاتی  گراهام پاتر قبل از بازی لیگ قهرمانان مقابل سالزبورگ

فوتبال۷۲۴ – در هفته دوم لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳ دو تیم سالزبورگ و چلسی به مفاصل هم می‌روند و این اولین بازی مربی جدید چلسی گراهام پاتر است

گراهام پاتر در اولین نشست رسمی خود گفت :

“شما باید به باشگاه فوتبال اینجا نگاه کنید.. سنت، اندازه، کیفیت، رقابت در لیگ قهرمانان و لیگ برتر، این چالشی کاملا متفاوت با آنچه من [در برایتون] داشتم.من بسیار بسیار هیجان زده هستم، واقعا مشتاقانه منتظر شروع کار هستم.”

گراهام پاتر در مورد اولین بازی حضور در لیگ قهرمانان:

“این یک شب شگفت انگیز برای ما است، برای همه ما، ما فوق العاده هیجان زده هستیم. در عین حال، ما تیمی را آماده کرده ایم و بازیکنان را می شناسیم. این یک فرصت فوق العاده است.”

گراهام پاتر در ادامه گفت :

از هر کجا که شروع کنیم، یک مقدمه لازم است. با احترام به تمام اتفاقاتی که در این باشگاه فوتبال رخ داده است، خواسته ها، از هر کجا که شروع کنیم عالی است. ما از اینجا شروع می کنیم.
این فوق العاده است. زیبایی فوتبال، شما هرگز نمی دانید در گوشه و کنار چه چیزی وجود دارد. چند گفتگوی فشرده با مالکان انجام دادند. اولاً،اینجا افراد خوب و باهوشی وجود دارد. پروژه واقعاً هیجان انگیز است و ایده هایی در مورد چگونگی پیشرفت باشگاه مطرح میشود و من واقعاً احساس مثبتی داشتم. آشنایی با مردم جدید و ترک برایتون، یادگیری در مورد بازیکنان جدید، طوفانی بود. اولین برداشت ها واقعاً خوب بود. مشتاقانه منتظر شروع هستم.”

گراهام پاتر در مورد ریسک پیوستن به چلسی:

“زندگی این است که به خارج از منطقه آسایش خود بروید، مسئولیت را بر عهده بگیرید، باور کنید بیش از چیزی که اکنون اینجا وجود دارد. همه چیز کمی ناشناخته است، این زیبایی زندگی است.”

گراهام پاتر درباره چلسی :

اینجا گروه صادق و مسئولیت پذیری دیدم.درباره تمرین و زمین نگاه مثبتی دارن. آنها می خواهند به موفقیت برسند و خوب کار کنند. از تیم راضی هستند و تیم پر از کیفیت برتر است

گراهام پاتر در مورد بازی بعدی تا اول اکتبر بعد از اف سی سالزبورگ:

“این بخشی از برنامه است. این همان چیزی است که هست.”

گراهام پاتر در باره روز استخدام:

“یکی از آن روزها بود، در 20/30/40 سال، پاسخ دادن به آن برای من آسان خواهد بود. روز جشن در همه سطوح. اخبار هیجان انگیز شخصی از حضور در اینجا.بدون اینکه احمقانه به نظر برسم، من خبر اصلی بودم. سپس متأسفانه، ملکه که در تمام زندگی ما بوده درگذشت. سپس به خاطرات کودکی خود با مادر و پدرم فکر می کنید. جشن ملکه، رویداد خانواده سلطنتی/عروسی ، سپس به این فکر می کنی که او چقدر ثابت بوده است. به سرعت افکار با خانواده در ذهنم تداعی شد.”

گراهام پاتر درباره وظیفه خودش:

کار اصلی من این است که به بچه های اینجا کمک کنم، تیمی را در زمین قرار دهم که هواداران به آن افتخار کنند.”

گراهام پاتر درباره ارتباط بین هواداران و تیم:

این  مهمترین چیز است. من از حمایت آنها لذت می برم. هر چیزی که تا به حال شنیده ام را لمس کردم. می توانم قول بدهم که هر روز بهترین کارم را انجام خواهم داد. می خواهم  تعادل در حمله/دفاع را ببینم و تیمی  متواضع بسازیم
ما می‌خواهیم سرگرم شویم، اما می‌خواهیم برنده شویم. می‌خواهیم تیم خودمان، هویت خودمان را بسازیم. ما هر روز برای آن مبارزه خواهیم کرد.»

گراهام پاتر درباره مصدومین

“ادو بازی را از دست خواهد داد، کانته هم همینطور. بقیه خوب هستند.”

گراهام پاتر درباره قراردادش:

“همسرم در سفر با من بوده است، مهم بود که آن گفتگو داشته باشیم. سپس کارکنانم. ما به سرعت مجبور شدیم تصمیمی جدی بگیریم. من احساس خوبی نسبت به مالکان در سطح انسانی داشتم.”
آنها افراد باهوش [مالکان جدید]، با درک آنچه می خواهند به آن برسند، با برنامه بودند. ما در یک باشگاه فوتبال خوب خوشحال بودیم، مطمئن بودیم. شما باید این را تصدیق کنید. چالش خیلی بزرگ بود که نمی توان آن را رد کرد. این باشگاه یک باشگاه و چالش شگفت انگیز است

گراهام پاتر در باره مالک قدیم و جدید:

در مورد مدیریت جدید و قدیم [مقایسه کردن] منصفانه نیست. مالکیت قبلی فوق العاده بود و موفقیت. کار ما این است که تاریخ و مسیر خود را بسازیم.”

گراهام پاتر در مورد ترکیب ستاره‌های بین‌المللی و جوانان:

“همانطور که به هر شغلی نزدیک می‌شوم، به آن نزدیک می‌شوم. با آنها با احترام رفتار کنید، آنها را بشناسید. تا جایی که ممکن است واضح ارتباط برقرار کنید، روابط ایجاد کنید. مردم منیت‌ها، چیزهای متفاوتی دارند… این چیز جذاب است.
من خودم را به عنوان یک مربی می بینم، نه یک مربی انگلیسی. 30 ساله بودم که اینجا را ترک کردم، اکنون 47 ساله هستم. در این 17 سال، خودم را آموزش داده ام، در سطوح مختلف قدم برداشته ام، و راهی برای رفتن دارم. شما همیشه باید باور داشته باشید که می توانید بیشتر از آنچه اکنون هستید باشید.”

گراهام پاتر در مورد موفقیت این فصل:

“تمام فکر من فردا شب است. ما باید اینجا مسابقه دهیم. من برای لیگ برتر، و مسابقاتی که در آن حضور داریم احترام قائل هستم. ما چلسی هستیم، هیچ تضمینی وجود ندارد. منابع به تنهایی وجود ندارد. کافی نیست. این مربوط به برقراری ارتباط با هواداران است، آنها تیم را به رسمیت می شناسند، در کوبهام کار می کنند. موفقیت این است که شاهد پیشرفت باشیم و برای پیروزی در رقابت باشیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید